جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

ترامپ به مرحله مجیزگویی اسراییل رسید

شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 496795
نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری می‌گوید واشنگتن باید اتحاد خود با رژیم صهیونیستی را بیش از پیش تقویت کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز جمعه در سخنرانی‌ای که بخش اعظم آن به انتقاد شدید از «هیلاری کلینتون» نامزد احتمالی دموکرا‌ت‌ها گذشت، گفت که ایالات متحده باید اتحاد خود با اسرائیل را تقویت کند.

ترامپ که در جمع گروهی از مسیحیان اونجلیست در واشنگتن صحبت می‌کرد، گفت آمریکا باید برای ارتقا امنیت خود روابطش با تل‌آویو را مستحکم‌تر کند.

وی گفت جهان باید برای درک نحوه برخورد با «اسلام رادیکال» تلاش بیشتری انجام دهد.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس، ترامپ در این سخنرانی کلینتون را برای ریاست‌جمهوری «نامناسب» توصیف کرد و گفت که «هیلاری حقه‌باز»، مسبب وضعیت کنونی در سوریه و «رشد 500 درصدی در میزان ورود پناهجویان سوری به کشورمان است.»

ترامپ پیش از این هم گفته بود که کلینتون به واسطه اقداماتی که در دوران وزارت خارجه‌اش داشته، مسئول تشدید تنش‌ها در خاورمیانه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *