يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

ممدوحی: دیدار با بهائی‌ها خیانت است

دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 491588
عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار یک فرد ایرانی و مسلمان با اعضای فرقه ضاله بهائیت را خیانت به مردم و میهن اسلامی عنوان کرد.
به گزارش جهان،‌ آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌و‌گو با فارس در واکنش به دیدار فائزه هاشمی با چند نفر از افراد فرقه ضاله بهائیت، اظهار کرد: دیدار یک فرد ایرانی و مسلمان با دشمنان دین خدا و وابستگان به عناصر خارجی یک اقدام بسیار زشت و ناشایست است.

وی با تصریح بر اینکه دیدار با اعضای فرقه ضاله و گمراه بهائیت با دستورات دینی اسلام سازگاری ندارد، اضافه کرد: خداوند متعال در قرآن کریم نسبت به نزدیک شدن به کفار هشدار داده و منع فرموده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با با تاکید بر اینکه این افراد جاسوس و دشمن ملت ایران هستند، متذکر شد: این اقدام محکوم است و مسئولان مربوطه باید در این موارد با جدیت برخورد قانونی لازم را انجام بدهند.

وی با اشاره به زندگی مسالمت‌آمیز اقوام و مذاهب مختلف در ایران اسلامی طی ادوار متمادی، ادامه داد: همه افراد با داشتن هر نژاد، زبان، مذهب و قومیتی در ایران و در اسلام از حقوق یکسان برخوردارند، اما طبق قانون بهائیت یک فرقه گمراه و منحرف محسوب می‌شود.

این استاد برجسته اخلاق به عداوت و کینه این افراد با اسلام و مسلمانان اشاره کرد و متذکر شد: این عده با دشمنی دیرینه درصدد ضربه زدن به ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: دیدار با این افراد خیانت به مردم ایران و ارزش‌های دینی و ملی مردم ایران است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *