جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰
۳

دفاع فائزه‌هاشمی ازسلامت مدیریت جاسبی

سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب: 391935
فائزه هاشمی: طرح تحقیق و تفحص مجلس را قبول نداریم.
به گزارش جهان به نقل از ۵۹۸؛ فائزه هاشمی درباره پاسخ مخاطب دیگری که درباره اسناد موجود از فساد مالی و تخلفات قانونی دوران آقای جاسبی در طرح تفحص مجلس می پرسید گفت: من این تحقیق را سیاسی میدانم و قبول نداریم، چرا قبل از مطرح شدن در صحن علنی، در رسانه ها منتشر شده است.

فائزه هاشمی دختر آقای هاشمی رفسنجانی و از معاونان دانشگاه آزاد با حضور در ۵۹۸ در پاسخ به یکی از مخاطبین که از وی درباره طرح تحقیق و تفحص مجلس پرسید؛ گفت: من این طرح را قبول ندارم. چند تخلف در این طرح صورت گرفته، یکی آنکه دوران آقای دانشجو در آن بررسی نشده و دیگری آنکه قبل از مطرح شدن در صحن علنی، در رسانه ها منتشر شده است و این طبق قانون تخلف بوده.


وی درباره پاسخ مخاطب دیگری که درباره اسناد موجود از فساد مالی و تخلفات قانونی دوران آقای جاسبی در طرح تفحص مجلس میپرسید گفت: من این تحقیق را سیاسی میدانم و قبول نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از .... پرسیدند شاهدت؟ گفت:...
اومدم همین کامنت رو بذارم دیدم زحمتش رو قبلا کشیدن . فقط نمی دونم کجای خروس یا دم عیب و ایرادی داره که سانسورش کردید ؟؟!!
علی
جناب فائزه اول یکی رو پیدا کن درمورد سلامت شما وخانواده محترم دفاع کند بعد ......