پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
واکنش سخنگوی ستاد ملی مبارزه دوپینگ به شایعه این روزها:

سرخابی ها دوپینگی نکرده‌اند

دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 490208
سخنگوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گفت: قرار نیست هر تیمی که می‌بازد به بازیکنان دیگر اتهام دوپینگ بزند.
به گزارش جهان، رامین طباطبایی در گفت‌وگو با فارس، درباره فعالیت‌های نادوی ایران در خصوص نمونه‌گیری از مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: ما در سال 2016 از همه لیگ‌های فوتبال 160 تست گرفته‌ایم. البته از لیگ‌های والیبال و بسکتبال هم تست‌گیری داشته‌ایم، اما با توجه به اینکه مسابقات فوتبال بیشتر است، نمونه‌های بیشتری را می‌گیریم. بنابراین فکر می‌کنم کمتر بازیکنی باشد که تست نداده باشد.

سخنگوی نادو درباره اظهارات برخی از بازیکنان راه‌آهن گفته بودند برخی از بازیکنان در لیگ مشکوک هستند، عنوان کرد: دلیل نمی‌شود کسی که می‌بازد اتهام دوپینگ به تیم و بازیکنان دیگر بزند. ما مطابق با اصولی که داریم توزیع نمونه‌گیری‌ها را انجام می‌دهیم. از همه تیم‌ها چندین بار تست دوپینگ گرفته‌ایم و نصف مسابقات فوتبال را پوشش داده‌ایم.

طباطبایی در ادامه این مصاحبه درباره تست از بازیکنان فوتبال در هفته پایانی لیگ برتر، تصریح کرد: ما همیشه بازی‌های مهم تیم‌های استقلال، پرسپولیس و استقلال خوزستان را پوشش داده‌ایم. هفته آینده نیز از تیم‌هایی که احتمال سقوط و یا کسب عنوان قهرمانی دارند را نمونه‌گیری می‌کنیم، اما تعداد آن را به رسانه‌ها نمی‌گوییم.

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران شایعاتی را که مبنی بر دوپینگ برخی از سرخابی‌ها مطرح شده، تکذیب کرد.

وی همچنین با اشاره به نامه کمیته بین‌المللی المپیک در خصوص همکاری کمیته‌های ملی المپیک با نادو، عنوان کرد: سجادی به عنوان رئیس نادو گزارشی را از عملکرد ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران در سال 2015 و 2016 نوشته و قرار است در اختیار کمیته ملی المپیک قرار بگیرد تا به IOC ارسال شود. ما اطلاع‌رسانی لازم را به همه ورزشکاران داشته‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *