يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

تقدیربسیج‌دانشجویی‌ازحجت‌الاسلام رئیسی

پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب: 487908
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق در نامه‌ای با تشکر از تولیت محترم آستان قدس رضوی، تشکیل «معاونت امداد مستضعفان» را نقطه‌ی امیدی برای بهبود و کارآمدتر شدن آن آستان مقدس عنوان کرد.
به گزارش سرویس اجتماعی جهان، در پی تشکیل معاونت امداد مستضعفان از سوی حجت‌الاسلام رئیسی، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق در نامه‌ای از تولیت محترم آستان قدس رضوی تشکر کرد.
 
در متن این نامه خطاب به حجت‌الاسلام رئیسی آمده است: حرکت ارزشمند حضرت‌عالی در رسیدگی به محرومان و دیدار خانواده‌های حاشیه‌ شهر مشهد موجبات خوشحالی و امیدواری دردمندان و مستضعفان انقلاب اسلامی را فراهم آورد. صد البته که حرکاتی مانند آن‌چه شما انجام داده‌اید، وظیفه‌ای است که از همه‌ مسئولان جمهوری اسلامی انتظار می‌رود، اما با کمال تأسف باید گفت که بسیاری مسئولان از این واجب غافلند و اگر به چنین چیزی معتقد هم باشند، آن را در اولویت‌های آخر خود قرار می‌دهند.
 
در ادامه این نامه تصریح شده است: از طرفی اقدام دیگر شما در تشکیل «معاونت امداد مستضعفان» و پیگیری دستورات مقام معظم رهبری در منشور هفت‌گانه ابلاغی به جناب عالی، نقطه‌ امیدی است برای بهبود و کارآمدتر شدن آن آستان مقدس. باشد که دیگر مسئولان نیز به وظایف محوله به خود، خصوصاً آن‌چه از طرف مقام معظم رهبری مورد تصریح قرار گرفته است عمل کنند.
 
در پایان این نامه آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام وظیفه‌ خود می‌داند این جهت‌گیری صحیح و چنین اقدامات شایسته‌ای را قدر بداند و همچنین از خداوند متعال طلب توفیقات روزافزون را برای حضرت عالی دارد. امید است حرکت شما منشأ خیری برای رسیدگی و اهتمام بیشتر دیگر مسئولان به مستضعفین و ولی نعمتان انقلاب باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از سار کاشان
دیدار دردی را دوا نمی کنه
بهتر است امور مالی آستان را شفاف سازی کند
میزان درآمدها و میزان هزینه ها
این کار جای تقدیر و تشکر دارد