پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

خرازی: اصلاحات ریشه دراندیشه پیامبر دارد!

سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب: 487331
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: قهر با صندوق‌های رأی به‌منزله نفی استقلال ایران بوده و مجلس قدرتمند نیاز کشور است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سید محمدصادق خرازی دوشنبه شب در همایش اصلاح‌طلبان رودهن در حمایت از قاسم میرزایی‌نیکو، کاندیدای مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در دماوند و فیروزکوه اظهار کرد: محک و عیار سنجش هر کشوری، ملت آن است.

وی افزود: اگر مردم در جهان امروز کشورهایی را می‌یابند که دارای موقعیت ویژه علمی، اقتصادی و حتی نظامی هستند، وقتی به کل تاریخ آن کشورها بنگریم، می‌بینیم که مردان بزرگ و بافضیلتی در تاریخ آن سرزمین و کشور تلاش کرده‌اند.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه نتیجه تکاپوی ارزنده آنها پیشرفت، استقلال و رفاه مردم بوده است، تصریح کرد: این‌ها نتیجه تلاش جمعی مردمانی بوده است که در یک مرحله‌ای از تاریخ، دردمندانه به مصاف سختی‌ها رفتند و در کنار مردم و جامعه خود شکوه آفریدند.

خرازی اضافه کرد: ملت بزرگ ایران هم از پس هزاران، قرن‌ها و صدها سال هدف بزرگی برای آینده خود در نظر گرفته است.

وی افزود: اگر دغدغه نسل فردای خود را داریم و نگران جامعه و آحاد مردم، زنان و مردان جامعه هستیم، وظیفه، رسالت و مسئولیت داریم که بی‌پروا، مردانه و شجاعانه به اندیشه‌ای که فکر می‌کنیم، پایبند باشیم.

*قهر با صندوق‌های رأی به‌منزله نفی استقلال کشور است

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: پایبندی ما به آرمان‌ها، مبانی و اصولی که می‌اندیشیم، می‌تواند موجب پیروزی ملت ایران در آینده باشد.

خرازی با بیان اینکه به همین دلیل تک‌تک رأی‌های مردم تأثیر دارد، تصریح کرد: قهر با صندوق‌های رأی به منزله نفی موقعیت خود و استقلال کشور، تمامیت ارضی و موهبت‌هایی است که به صورت جدی حق ملت محسوب می‌شود.

خرازی تصریح کرد: اگر چرخش قدرت وجود نداشته باشد، فساد ایجاد می‌شود و اگر فساد ایجاد شد، استبداد به وجود می‌آورد که نتیجه آن عقب‌ماندگی، بیچارگی و دردمندی ملت ایران خواهد بود.

وی ادامه داد: بزرگان اصلاحات مبانی اندیشه اصلاحات را از جیب خود بیرون نیاوردند؛ اصلاحات مبنای علمی، تاریخی و دینی داشته و با مدینة‌النبی پیامبر اکرم (ص) و حکومت علوی علی ابن ابیطالب (ع) پیوند دارد.

مدیرمسئول روزنامه وقایع‌ اتفاقیه بیان کرد: اصلاحات با تلاش‌هایی که بزرگان دین برای تجلی اسلام و احکام نورانی از خود مایه گذاشتند، پیوند دارد.

*مجلس قدرتمند برای نقشه راه جدید نیاز است

خرازی افزود: مجلس قدرتمندی که باید نقشه راه جدیدی را ترسیم کند، امروز نیاز کشور است؛ به همین دلیل، همه باید در روز جمعه صدها انسان و رسانه شوید و رأی دهید و اگر تک‌تک مردم در صندوق‌های رأی تجمیع شود و از درون آن انسان فرهیخته‌ و پاک‌دستی بیرون بیاید، مطمئن هستیم که می‌توانیم امیدهای خود را با آرمان‌ها پیوند دهیم.

*برای شکوه ملی دغدغه‌های مشترک خود را با آرمان‌ها پیوند دهیم

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان اظهار کرد: حماسه دفاع مقدس، حماسه سازندگی کشور و استقلال سرزمین را مردم به وجود آوردند؛ مردم همچون صخره‌های صاحب صبر و نجابت برابر امواج‌ اقیانوس‌ها ایستادگی کردند و توانستند موفقیت را برای کشور و آینده خود به ارمغان آورند.

خرازی گفت: مردم برای مبارزه با شیاطینی که کشور را تهدید می‌کنند، گزینه‌ای دیگری جز اینکه در حماسه جمعه، دهم اردیبهشت‌ماه شرکت کنند، ندارند.

وی اضافه کرد: باید برای شکوه ملی، دغدغه‌های مشترک خود را با آرمان‌ها پیوند دهیم و اگر اینگونه عمل کنیم، مطمئناً به مسئولیت خود عمل کرده‌ایم و این نویدبخش روزهای خوش و درخشان برای کشور خواهد بود.

به گزارش فارس، در این همایش مصطفی خانزادی، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس ششم نیز حضور داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *