يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

احتمال خروج اسراییل از یهودیه و السامریه

يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب: 485512
توافق قریب‌الوقوعی احتمالا میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی برای خروج نیروهای ارتش از مناطقی از یهودیه و السامریه انجام خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، یک افسر ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در گفتگو با رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که توافق قریب‌الوقوعی میان این رژیم و تشکیلات خودگردان برای توقف عملیات نظامی در منطقه آ در یهودیه و سامریه انجام خواهد شد.

بر این اساس، این توافق احتمالا قبل از سفر تشکیلات خودگردان به سازمان ملل جهت به تصویب رساندن قطعنامه ضداسرائیلی، انجام خواهد شد و درپی آن ارتش صهیونیستی بعد از دهه‌ها از این مناطق بیرون خواهد رفت که پیروزی بزرگی برای فلسطین است.

بر اساس بندهای این تفاهم، اگر نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان نتوانند آنچه که «عناصر تروریستی» خوانده شده را بر اساس قانون سرکوب کنند، آنگاه ارتش صهیونیستی نیز نمی‌تواند به آنها کمکی کند.

یواو موردخای، هماهنگ کننده فعالیت‌های دولتی صهیونیستی در اراضی اشغالی اعلام کرد جایی که (نیروهای امنیتی) فلسطینی بیشتر عملیات کنند، نیروهای امنیتی اسرائیل کمتر فعالیت خواهند کرد.

البته این توافق هنوز باید انجام شده و منتظر ماند که آیا به تاییدیه کابینه رژیم صهیونیستی نیاز دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *