دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

دستگیری ۴۶۳ متخلف زیست محیطی

شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 483804
محیط‌بانان یگان حفاظت محیط زیست استان تهران در گشت و كنترل و پایش در سطح استان طی سال ۹۴ با ۳۸۰ مورد تخلفات زیست محیطی برخورد و ۴۶۳ متخلف را دستگیر کردند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست استان تهران در گشت و كنترل و پایش در سطح استان طی سال ۹۴ با ۳۸۰ مورد تخلفات زیست محیطی برخورد و ۴۶۳ متخلف را دستگیر و با تشكیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

نقی میرزاكریمی با اعلام این خبر گفت: صید غیر مجاز آبزیان، شكار غیر مجاز، زنده گیری غیر مجاز حیات وحش، شروع به شكار و صید، نگهداری و خرید وفروش حیات وحش زنده وغیر زنده، آلودگیهای محیط زیست، تخریب، تعلیف غیر مجاز دام در مناطق چهارگانه از موارد تخلفات صورت گرفته است.

وی افزود : همچنین در این راستا ۵۲ قبضه سلاح شكاری مجاز و ۲۰ قبضه سلاح غیر مجاز شكاری و جنگی بهمراه انواع ادوات شكار و صید كشف وضبط شده است.

میرزاكریمی ضمن اعلام تشدید گشت و كنترل و پایشهای  یگان حفاظت محیط زیست استان تهران در سال جدید از مردم خواست تخلفات زیست محیطی در سطح استان تهران را به شماره تلفن ۱۵۴۰ و یا ۳-۷۷۳۵۵۷۸۱  اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گزارش دهند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *