چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۱

جان کری: ایران باید به آمریکا کمک کند

جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 483546
وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس خبری در بحرین گفت: برای اینکه بتوانیم به جنگ یمن و سوریه پایان دهیم، ایران باید آمریکا را کمک کند و راهی غیر از این نیست.
به گزارش جهان، مهر به نقل از راشا تودی خبر داد، جان کری وزیر امور خارجه آمریکا به طور رسمی از ایران خواست این کشور را در رفع مشکل سوریه و یمن کمک کند. کری از تهران خواست برای پیشرفت مذاکرات صلح دو کشور با همسایگان عرب خود همکاری کند.

وزیر خارجه آمریکا با حضور در یک کنفرانس خبری در بحرین گفت: برای اینکه بتوانیم به جنگ یمن و سوریه پایان دهیم، ایران باید آمریکا را کمک کند و راهی غیر از این نیست.

وی گفت: آمریکا و جامعه جهانی به تنهایی نمی تواند بدون کمک ایران پیشرفتی در مذاکرات صلح خاورمیانه داشته باشد.

وی به توافق هسته ای ایران با قدرت های جهانی اشاره کرد و افزود: ایران باید به جامعه جهانی ثابت کند که یکی از اعضای این جامعه است و باید در صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه مشارکت فعال داشته باشد.

جان کری در بحرین با وزرای خارجی کشورهای شورای همکاری های خلیج فارس(GCC) دیدار و گفتگو کرد. کشورهای این شورا شامل بحرین، کویت، عمان، قطر، عربستان و امارات هستند.

قرار است باراک اوباما در جلسه ۲۱ آوریل این شورا در عربستان حضور پیدا کند و با اعضای آن دیدار و گفتگو کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جان کری جون ما ایرانیها خیلی شرمنده شما هییت حاکمه آمریکا هستیم چه کمکی از دست ما برمیاد که انجام بدیم اصلا قابل شما را نداره اگر به شما کمک نکنیم به کی کمک کنیم ؟؟؟!!!!!!!!!!!