يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱
مهدی محمدی:

اظهارات آقای عراقچی آشکارا توهین‌آمیز بود

دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۳۶
کد مطلب: 482615
مهدی محمدی به سخنان سیدعباس عراقچی در برنامه دیشب (شنبه) گفت‌وگوی ویژه خبری واکنش نشان داد.
به گزارش جهان به نقل از میزان، واکنش مهدی محمدی به سخنان سیدعباس عراقچی در برنامه دیشب (شنبه) گفت‌وگوی ویژه خبری را در ادامه می‌خوانید:
 
سخنان دیشب آقای عراقچی آشکارا توهین‌آمیز بوده است. آنچه که نقض ابلاغیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تایید اجرای برجام باشد، در واقع نقض خود برجام است چرا که ایران برجام را با قرائت و تفسیر رهبری پذیرفته و اجرا کرده است.
 
تفکیک میان متن برجام و ابلاغیه رهبر معظم انقلاب، در واقع باز کردن راهی پیش پای آمریکاست برای اینکه بدون هزینه، از عمل به تعهدات اصلی‌اش خودداری کند.
 
روح ابلاغیه رهبر معظم انقلاب اسلامی، در واقع یک جمله بیشتر نیست و آن هم اینکه اجرای برجام باید همزمان باشد با کنار گذاشتن «استراتژی تحریم» از سوی آمریکا علیه ایران؛ و این دقیقا همان چیزی است که مردم از برجام می خواهند.
 
فقدان شجاعت مواجهه با آمریکا حین نقض برجام از سوی دولت آقای روحانی،  مهم‌ترین عاملی است که به جوان‌مرگ شدن این توافق خواهد انجامید.
 
حتی اوباما هم فهمیده است ایران زمانی به برجام پای‌بند خواهد بود که در این پای‌بندی «نفع» داشته باشد؛ اما دوستان داخلی ما گویا به اندازه او هم ملتفت نیستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *