چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

اهداف دراز مدت داعش چیست؟ + سند

دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب: 482604
افشای سند 24 صفحه محرکانه متعلق به گروه تروریستی داعش از اهداف دراز مدت این گروه تکفیری برای تاسیس دولت خبر داده است.
به گزارش جهان، میزان به نقل از "گاردین" خبرداد: بنابر این گزارش، افشای سند 24 صفحه ای داعشی ها تحت عنوان "اصول اداره دولت اسلامی" از قصد این عناصر تروریست برای رشد و توسعه عرصه بهداشت و درمان، آموزش و صنعت و تبلیغات خبر داده است.
 
این سند که بین ماه ژوئیه و اکتبر (اواسط تیر تا اوایل آبان ماه) سال 2014 میلادی تنظیم شده است، جزئیات تاسیس اردوگاه های نظامی جداگانه داعشی را برای آموزش جانبازان عملیات جنگی و بچه ها افشا کرده است.
 
علاوه بر این، به ساکنان نابالغ اراضی تحت اشغال آن ها تیراندازی با سلاح گرم با هدف پیوستن آن ها به این گروه تروریستی آموزش داده خواهد شد.
 
به نوشته گاردین، این گروه تروریستی نیاز مبرم به متخصصان حسابداری دارد که برای کنترل درآمد حاصل از فروش نفت و کار در معادن و حفاری های باستان شناسی به کار خواهند گرفته شد.
 
 
این نشریه انگلیسی با اشاره به فردی بنام "ایمن التمیمی"، از وی تحت عنوان تاجر داعشی یاد کرد و نوشت که بدلایل امنیتی گاردین از افشای اسناد مرتبط با این فرد خودداری کرده است.
 
در این گزارش آمده است اقدامات فوق الذکر که در برنامه های آتی تروریست های تکفیری ذکر شده اند برای دستیابی به هدف تبدیل داعش به مرکز خلافت مرکزی و تاسیس دولت متشکل از شبه نظامیان وهابی محلی و عناصر افراطی خارجی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *