جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

انصراف سعید سمایی به نفع ائتلاف اصولگرایان

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب: 476218
سید سعید سمایی مدرس دانشگاه با انصراف از نامزدی در حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهرو شهرری به نفع ائتلاف اصولگرایان کنار رفت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سید سعید سمایی مدرس دانشگاه، مدرس کارگروه مدیریت سوانح طبیعی فرمانداران و شهرداران تهران، از سال 67 تا کنون عضو بسیج و معاون پژوهش دانشگاه با انصراف از نامزدی در حوزه انتخابیه تهران، اسلامشهرو شهرری به نفع ائتلاف اصولگرایان کنار رفت.
 
بسمه تعالی
 
قَدْ جاءَکُمْ بَصائِرُ مِنْ رَبِّکُمْ فَمَنْ أَبْصَرَ فَلِنَفْسِهِ وَ مَنْ عَمِیَ فَعَلَیْها وَ ما أَنَا عَلَیْکُمْ بِحَفیظٍ (104 سوره انعام)
 
آن کس که بدون بینش عمل کند به کسی می‌ماند که از بیراهه رود که هر جه سریعتر برود از راه دورتر گردد (امام صادق)
 
مردم فهیم، نجیب و شریف تهران
 
سلام‌علیکم
 
احتراما به استحضار شما بزرگواران می‌رساند همانگونه که از اول شروع انقلاب اسلامی حامی بی‌چون و چرای آن بوده‌اید، همانطور که در جنگ نابرابر، 8 سال جانانه مقاومت کردید و سربلند ایستادگی نمودید، همان‌سان که فتنه‌های خرد و کلان پسا انقلاب، نظیر فتنه‌های 88 را با حضور غرورآفرین 9 دی پاسخ دادید و همیشه در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی شجره انقلاب را رها ننموده‌اید، امروز نیز باید با شجاعت و بصیرت بیشتری در صحنه انتخابات حضور یافته و به منظور خنثی‌نمودن توطئه‌های خارجی و داخلی دشمنان انقلاب اسلامی از یک سو و تقویت و پایداری فنداسیون انقلاب اسلامی از سوی دیگر، حرکتی عظیم و در خور شان این انقلاب ایجاد نمایید.
 
لذا بدین وسیله به اطلاع شما بزرگواران می‌رساند، این حقیر با توجه به مسائل فوق به نفع ائتلاف بزرگ اصولگرایان انصراف داده و حمایت خود را از این گروه اعلام می‌دارم.
 
بنابراین از تمامی شما مردم شریف و هواداران این حقیر خواهشمند است به منظور صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی به گروه و حزبی که آزمون خود را به خوبی پس داده است اعتماد نموده و به لیست 30 نفره ائتلاف بزرگ اصولگرایان در تهران رای دهید.
 
با سپاس
 
اجرکم عندالله
 
سید سعید سمایی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *