جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

انصراف جنیدی به نفع ائتلاف اصولگرایان

شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 475124
مهدی جنیدی جعفری کاندیدای مجلس دهم در بیانیه‌ای خطاب به مردم حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک از داوطلبی نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نفع ائتلاف اصولگرایان انصراف داد و حمایت خود را از نقوی حسینی اعلام کرد.
به گزارش جهان، مهدی جنیدی جعفری کاندیدای مجلس دهم در بیانیه‌ای خطاب به مردم حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک از داوطلبی نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به نفع ائتلاف اصولگرایان  انصراف داد و حمایت خود را از نقوی حسینی کاندیدای مورد حمایت این ائتلاف در حوزه انتخابیه مذکور اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم نجیب و شریف حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک

روزی با نیت خدمت به مردم شریف شهر آباء و اجدادییم و احساس وظیفه به خدمت در عرصه‌های اجتماعی پای بر عرصه انتخابات نهادم، لیکن از آنجا که پیروزی اصول­گرایان را در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هدف اصلی خود می­‌دانم و معتقدم با استمرار اصول­گرایان حقیقی می­‌توان "معیشت، امنیت و پیشرفت" را بر کشور حاکم و بر این اساس خود را موظف می­‌دانم از هر اقدامی که با واسطه یا بی­واسطه به شکست اصول­گرایی در این انتخابات منجر شود پرهیز کنم.

اکنون بر پایه ­ این مقدمات، امروز شنبه 1 اسفند ماه 1394 با در نظر گرفتن واقعیت‌های پیش رو در صحنه­ انتخابات و با توجه به نیت و انگیزه­ایی که از آغاز حضور داشته ‌ام به عهد خود وفا می‌­کنم و انصراف خود را از نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام می­‌نمایم تا به سهم خود به پیروزی اصول­گرایی و اصولگرایانی همچون نقوی حسینی در این انتخابات کمک کرده­ باشم.

امیدوارم مردم مسلمان و با بصیرت و شجاع و انقلابی منطقه با حضور پرشور و باشکوه در انتخابات جمعه 7 اسفندماه1394 حماسه­ دیگری ایجاد کنند و با برگزاری یک «انتخابات خوب» به یک «انتخاب خوب» و نماینده‌ی تراز انقلاب اسلامی دست یابند.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *