شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

چند درصد مدارس کش.ر، خیر ساز است؟

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۹
کد مطلب: 476022
مدیرجامعه‌ خیران مدرسه‌ساز کشور گفت: خیران تاکنون ۳۷ هزار مدرسه در نقاط مختلف کشور ساخته‌اند که ۳۵ درصد مدارس کل کشور به خود اختصاص داده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمدرضا حافظی ظهر امروز در مراسم افتتاح مجتمع دخترانه‌ استعدادهای درخشان حضرت زهرا(س) شهر بوشهر با بیان اینکه 600 هزار خیر در کشور در امر ساخت مدرسه مشارکت دارد اظهار داشت: هم اکنون یک‌هزار خیر مدارس ساز ایرانی در خارج از کشور هستند که نقش مهمی در ساخت فضاهای آموزشی در کشور دارند.

وی با بیان اینکه خیر بودن لیاقت و شایستگی می‌‎خواهد گفت: افرادی که شایسته این امر مهم و خیر هستند نزد خداوند دارای جایگاه مهم و ویژه‌ای هستند که در این عرصه فعالیت می‌کنند.

مدیرجامعه‌ خیران مدرسه‌ساز کشور با قدردانی از بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد که در ساخت این مجتمع مشارکت دارد گفت: این بنیاد تاکنون 200 میلیارد تومان در عرصه ساخت فضای آموزشی سرمایه‌گذاری کرده است.

حافظی با بیان اینکه 35 درصد تمامی مدارس کشور خیران ساخته‌اند افزود:  خیران تاکنون 37 هزار مدرسه درنقاط مختلف کشور ساخته‌اند که 35 درصد مدارس کل کشور به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: نیکوکاران امسال یک‌هزار میلیارد تومان برای ساخت مدرسه پرداخت کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *