پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

تمچدید مربی الجزیره امارتا از میزبانی ایران

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۴۴
کد مطلب: 476021
مربی تیم فوتبال الجزیره امارات گفت: ما تنها ۹ هفته است که تیم را در اختیار گرفتیم اما امیدواریم که در بازی فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، هامبورگ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: از طرف سرمربی تیم به خاطر نیامدنش به این کنفرانس عذرخواهی می‌کنم چون او ترجیح داد که زیر نظر دکتر بوده و به استراحت بپردازد. چون ما بازی سختی داریم و او باید در بازی فردا با قدرت تمام تیم را هدایت کند.

وی افزود: چند تن از بازیکنانمان به دلیل ویروسی که در تیم ما بوجود آمده مریض هستند اما امیدواریم که تیم پزشکی بتواند آنان را به بازی فردا برساند. تراکتورسازی تیم خوبی است و مطمئناً در بازی فردا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

مربی تیم فوتبال الجزیره امارات خاطرنشان کرد: ما 9 هفته پیش این تیم را تحویل گرفته‌ایم و در 4 بازی گذشته هم به 4 پیروزی دست پیدا کرده‌ایم و به همین خاطر هم تیم ما از روحیه و انسجام تیمی برخوردار شده است و امیدواریم در بازی فردا با روحیه بالا به میدان برویم و 3 امتیاز را مال خود کنیم.

هامبورگ گفت: در حضور در کشور زیبای شما خوشحالم چون ایرانی‌ها میزبانی فوق‌العاده‌ای از تیم ما داشتند و ما مطمئناً مقابل این تیم کار سختی داریم.

وی در مورد شناختش از تیم تراکتورسازی گفت: ما دیدارهای اخیر این تیم را دیده‌ایم و می‌دانیم که با در اختیار داشتن 6،7 بازیکن فوق‌العاده تیم خوبی دارند و بازی مقابل این تیم دشوار است اما تیم ما برای 3 امتیاز به میدان می‌رود.

مربی تیم فوتبال الجزیره امارات درباره تغییر برنامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: فعلا این موضوع روی عملکرد ما تأثیر خاصی نگذاشته اما از این بابت که توانستیم به این رقابتها راه پیدا کنیم خوشحالیم.

هامبورگ تصریح کرد: در بازی فردا با توجه به میهمان بودن ما اگر بتوانیم یک امتیاز کسب کنیم قطعاً در دیدار برگشت 3 امتیاز را مال خود خواهیم کرد.

وی با اشاره به حضور مهره‌های هجومی در 2 تیم گفت: تیم ما 2 مهاجم فوق‌العاده دارد که باشگاه نیز از عملکرد آنان در دیدارهای گذشته راضی است. ما توانسته‌ایم در تمامی دیدارهای گذشته خود دروازه‌ حریفان را باز کنیم و فکر نمی‌کنم در دیدار فردا نیز در گلزنی ناکام باشیم.

مربی تیم فوتبال الجزیره امارات در پاسخ به این سوال که آیا برای جایگزینی بازیکنان مصدوم خود گزینه‌ای در اختیار دارید گفت: گاهی وقتها بازیکنان ذخیره بهترین عملکرد را دارند اما امیدواریم که بازیکنان اصلی ما بتوانند خود را به دیدار فردا برسانند.

هامبورگ تأکید کرد: تیم ما یک کادر پزشکی بین‌المللی دارد اما اگر نتوانند بازیکنان اصلی را به دیدار فردا برسانند برای جایگزینی آنان بازیکنانی داریم چون ما با 23 بازیکن به ایران آمده‌ایم. عبدالله مونس یکی از بهترین بازیکنان ماست که در این بازی به دلیل مصدومیت تیم ما را همراهی نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: من برای اولین بار است که به ایران آمدم و به این موضوع که در یک کشور زیبا هستم افتخار می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *