شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

راهکار آیت الله شاه آبادی درباره جعل اسامی

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 475653
نامزد انتخابات خبرگان گفت: چنانچه کسی را نمی شناسید، یا می شناسید و می دانید که فرد مناسبی نیست، حتی اگر اسم خود را در کنار اسم امام خمینی قرار داد، به او رای ندهید.
به گزارش جهان به نقل از مسیرآنلاین، آیت الله نصرالله شاه آبادی نامزد انتخابات خبرگان رهبری در حاشیه مراسم شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به برخی شبهه‌ها در خصوص درج نام ایشان در لیست موسوم به رفسنجانی ـ روحانی پاسخ گفت.

آیت الله شاه آبادی در پاسخ به سوال یکی از ارادتمندان مبنی بر اینکه حضرت عالی به مواضع شفاف علیه جریان فتنه شناخته شده هستید، اما اخیرا در لیستی که از سوی اصحاب فتنه حمایت می‌شود نام شما را ذکر کرده‌اند، تصریح کرد من مستقل وارد انتخابات شده‌ام و ارتباطی با لیست‌هایی که مطرح شده ندارم.

وی ضمن اشاره به لیست موسوم به هاشمی ـ روحانی گفت آنها ارتباطی با من ندارند و خودشان به صورت یک طرفه نام مرا در لیست قرار داده‌اند. وی افزود احتمال می‌دهم این قبیل لیست‌ها نام مرا برای تطهیر خود و منزّه جلوه دادن خودشان در لیست قرار داده‌اند.

این نامزد انتخابات خبرگان همچنین با بیان یک تشبیه جالب توجه گفت به عنوان مثال یک خانم که نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی است نام خودش را در یک سمت برگه تبلیغات و عکس مرا در طرف دیگر برگه چاپ کرده و برای خود تبلیغ می‌کند. حالا من به این قبیل افراد چه می‌توانم بگویم.

آیت الله شاه آبادی ضمن عدم تایید لیست موسوم به هاشمی ـ روحانی تاکید کرد در این انتخابات من خودم هستم و خدا؛ و کاری به دیگران ندارم. وی با اشاره‌ای معنادار افزود البته اگر وارد مجلس خبرگان شوم با آنها کار خواهم داشت و در آن صورت می‌دانم که در این خصوص چه اقدامی باید انجام دهم.

این استاد حوزه علمیه در پایان ضمن توصیه به مردم جهت رای دادن به افرادی که نسبت به آنها شناخت صحیح دارند، گفت چنانچه کسی را نمی شناسید، یا می شناسید و می دانید که فرد مناسبی نیست، حتی اگر اسم خود را در کنار اسم امام خمینی قرار داد، به او رای ندهید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *