شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

انتقادفرمانده‌آمریکایی‌از روش‌مبارزه‌باداعش

چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 471798
فرمانده آمریکایی ائتلاف ضد داعش در عراق و سوریه از بمباران بی هدف و کور داعش در عراق و سوریه انتقاد کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «سین مک فارلند» از نظامیان ارشد ارتش آمریکا از کشتار بی هدف و کور داعش انتقاد کرد.

بنابر گزارش شبکه خبری «سی‌ان‌ان»، مک‌فارلند که فرماندهی ائتلاف ضد داعش در عراق و سوریه را بر عهده دارد، از جزئیات اقدامات علیه داعش در این کشورها به شدت انتقاد کرد و آنها را غیرقابل قبول دانست.

وی در این مورد گفت: «بمباران بی‌هدف به این معنی که ما به این توجه نکنیم که بی‌گناهان یا جنگجویان را هدف قرار می‌دهیم و این با ارزش‌های ما سازگار نیست.»

این نظامی آمریکایی در این مورد گفت: «ما ایالات متحده آمریکا هستیم و شما می‌دانید که ما مجموعه‌ای از قوانین خط مشی داریم و اینها راه را برای ما مشخص می‌کند؛ خواه نظامیان حرفه‌ای باشیم یا نیروی هوایی یا ملوانان و تفنگ‌داران دریایی باشیم. ما به قوانین در درگیری‌های مسلحانه پایبند هستیم و شما می‌دانید که در پایان روز فقط این مهم نیست که شما پیروز شده اید بلکه این مهم است که چطور پیروز شده‌اید.»

مک‌فارلند در سخنان خود به نام هیچ نامزد انتخاباتی اشاره نکرد اما «تد کروز» نامزد جمهوری‌خواه خواستار مبارزه هدفمند علیه داعش شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *