يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۴
۴

حداد عادل:اظهارات رئیس جمهور موجب تشویش اذهان است

اصولگرایان از 10 قدم مورد نیاز برای وحدت، 8 قدم را برداشته اند
جمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۵۵
کد مطلب: 470661
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: موافق صحبت‌های روحانی درباره شورای نگهبان و مجلس آینده نیستم و این اظهارات را موجب تشویش اذهان عمومی می‌دانم.
حداد عادل:اظهارات رئیس جمهور موجب تشویش اذهان است
به گزارش جهان به نقل از فارس، غلامعلی حدادعادل در حاشیه همایش اصواگرایان در تهران طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با وحدت ایجاد شده، اصولگرایان قدم به قدم به فهرست نهایی نزدیک شده‌اند.
 
و با بیان اینکه امیدوارم اصولگرایان در مجلس آینده بتوانند از میراث انقلاب دفاع کنند، افزود: تابع انتخاب مردم هستیم و تلاش می کنیم فهرستی را ارائه دهیم که مطلوب مردم باشد.
 
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: از ما انتظار است که برای اصولگرایان رد صلاحیت شده رایزنی کنیم و اصلاح طلبان هم کسانی را دارند که برایشان رایزنی کنند.
 
حدادعادل با بیان اینکه خواسته همه ما عمل به قانون از سوی شورای نگهبان است، گفت: موافق با صحبت‌های رئیس جمهور درباره شورای نگهبان و مجلس آینده نیستم و این اظهارات را موجب تشویش اذهان عمومی می‌دانم.
 
وی افزود: در جریان اصولگرا، از کسانی که در فهرست قرار نگرفتند که البته مهمترین دلیل آن هم کمبود جا است، خواهش می کنیم انصراف دهند تا مردم بتوانند رای متمرکزتری دهند و از تشتت آرا جلوگیری شود.
 
حددادل افزود: اصولگرایان از 10 قدم مورد نیاز برای وحدت، 8 قدم را برداشته اند و تا چند روز آینده نیز فهرست اصولگرایان تکمیل شده و فکر می کنم فرصت کافی برای شروع تبلیغات از 30 بهمن فراهم باشد.
 
وی ادامه داد: انتظارمان از شورای نگهبان این است که منصفانه و دقیق باشد و از طرف دیگر چه اصلاح طلب و چه اصولگرا اگر شورای نگهبان حکمی داد همه بپذیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسنت حاجی دقیقا همینه
قابل توجه بعضی ها
علی
Iran, Islamic Republic of
اذهان مردم که مشکلی نداره
عجب حمله به شورای نگهبان و حمله به قانون کشور ذهن شما رو مشکل دار نمیکنه
مرگ بر آمریکا اسرائیل انگلیس و فرانسه
Netherlands
اگر ما اعمالمان را منطبق با گفتارمان کنیم ، در چنین صورتی می شویم امت رسول الله (ص).