چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱

ادامه اعتراضات به اعدام شیخ نمر در عربستان

پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب: 469126
منطقه الشرقیه عربستان برای سومین هفته پیاپی صحنه تظاهرات و راهپیمای های صلح آمیز در محکومیت اعدام شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته عربستانی به دست رژیم سعودی است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از المنار خبرداد: راهپیمایی‌ها و فعالیتهای صلح‌آمیز در محکومیت اعدام روحانی شهید شیخ نمر باقر النمر در استان القطیف واقع در شرق عربستان برای سومین هفته پیاپی ادامه دارد.
 
فعالان عربستانی عصر چهارشنبه راهپیمایی شمع را با شعار پیروزی خون علیه شمشیر در محکومیت اعدام شیخ نمر برگزار کردند.
 
شرکت کنندگان همچنین با سردادن شعارهایی در محکومیت اعدامهای ظالمانه توسط رژیم سعودی تاکید کردند که راه شیخ نمر را به شیوه‌های صلح‌آمیز و قانونی ادامه خواهند داد.
 
همچنین فعالان سعودی در شبکه‌های اجتماعی از راهپیمایی دیگری در جوار گورستان "الدبابیه" خبر دادند که عصر جمعه آینده با شعار "فریاد نمر باقی است" برگزار خواهد شد.
 
رژیم سعودی روز شنبه دوازدهم دی ماه برابر با دوم ژانویه 2016 آیت الله نمر باقر النمر روحانی برجسته عربستانی را به‌اتهام واهی اقدامات تروریستی اعدام کرد.
 
آل سعود با ادعای حمایت از امنیت ملی این کشور ، سه مبارز شیعی دیگر به‌نام‌های علی سعید الربح، محمد علی عبدالکریم الصویلم و محمد فیصل محمد الشیوخ را به شهادت رساند.
 
مسلمانان کشورهای مختلف، گروه‌های مختلف سیاسی، حزبی و شخصیت‌های مختلف جهان اسلام، جنایت آل سعود در به شهادت رساندن شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعی را به‌جرم مطالبه حقوق مشروع و غصب‌شده مردم منطقه شرق عربستان محکوم کردند و اعتراضات به این اقدام شنیع رژیم سعودی همچنان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *