پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
۱

حماس هم پیمان داعش را تهدید کرد

دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۲
کد مطلب: 468317
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس طی پیامی شدید اللحن به سازمان جیش الاسلام در غزه به این جنبش نسبت به اختلال در امنیت غزه هشدار داد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری های فلسطینی خبرداد: سازمان جیش الاسلام که یکی از سازمان های تکفیری فعال در غزه است با انتشار یک فیلم ویدئویی جنبش حماس را مرتد و کافر خوانده بود.
 
در همین راستا جنبش حماس طی پیامی به سازمان جیش الاسلام این سازمان را تهدید کرد در صورتی که فکر اجرای عملیات یا انفجاری را در نوار غزه داشته باشند جنگ بدون پایانی را علیه آنها آغاز خواهند کرد.
 
جنبش حماس طی پیامی کوتاه اعلام کرد وجود هیچ سازمان صاحب تفکر انحرافی را تحمل نخواهد کرد و اجازه نخواهد داد سازمانی که دارای ایدئولوژی منحرفی است که تمام دنیا با آن می‌جنگند وجود داشته باشد.
 
این جنبش در این پیام می افزاید جنبش حماس در تلاش است از طریق آتش بس همه جانبه ثبات را در غزه برقرار کند و با کمک ترکیه محاصره را از غزه رفع نماید به همین دلیل اجازه نمی دهد یک طرز تفکر جهت دار موجب ادامه محاصره غزه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تركيه؟!!!!!!!!!! خودش حامي داعشه وصهيونيستهاست!