پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

اعلام میزان خسارت‌ایرفرانس درحملات‌پاریس

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 467018
شرکت هواپیمای ایرفرانس کی‌ال‌ام امروز دوشنبه اعلام کرد: حملات تروریستی ۱۳ نوامبر پاریس موجب کاهش ۷۰میلیون یورویی گردش مالی این شرکت در ماه دسامبر شده است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه خبر داد، شرکت هواپیمایی ایرفرانس در حالی از زیان ۷۰میلیون یورویی خود در ماه دسامبر به‌خاطر حملات تروریستی ۱۳ نوامبر پاریس خبر داده است که ظاهراً بخش زیادی از این زیان و ضرر در دو هفته اخیر جبران شده است.

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای افزود: تأثیر منفی حملات پاریس بر درآمد شرکت در ماه دسامبر، حدود ۷۰ میلیون یورو بوده است، ولی این مسئله در دو هفته گذشته تا حد زیادی کاهش یافته است.

این بیانیه افزود: کل حمل و نقل مسافر برای شرکت‌های ایرفرانس، کی‌ال‌ام و شعبه‌های ارزان‌قیمت آن، ۶.۷ میلیون مسافر بوده و این رقم طی ماه گذشته به ثبات نسبی رسیده است.

شرکت ایرفرانس در گزارش ماه گذشته خود نیز اعلام کرده بود که حملات تروریستی پاریس موجب کاهش ۵۰ میلیون یورویی گردش مالی شرکت در ماه نوامبر شده است.

شرکت ایرفرانس ظاهراً پس از چند سال زیان و ضرر، در سال ۲۰۱۵ میلادی به سوددهی رسیده است. در حملات تروریستی ۱۳ نوامبر پاریس حداقل ۱۳۰ نفر کشته و بیش از ۳۵۰ نفر زخمی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *