شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
۱

سرنخ‌ فساد فوتبال/ "سفر مخفیانه" یک مسئول ورزش آسیا به ایران

دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 466975
این مقام مسئول قصد داشت تا با هماهنگی یکی از متهمان فساد در فوتبال، مطالبی را جمع‌آوری کند و در صورت نیاز در جهت تعلیق فوتبال کشور کارهایی را صورت دهد.
سرنخ‌ فساد فوتبال/ "سفر مخفیانه" یک مسئول ورزش آسیا به ایران
به گزارش جهان به نقل از نسیم، هفته پیش بود که رسانه‌ها خبر از حضور پنهانی نماینده شورای المپیک آسیا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران درباره ماجرای فساد در فوتبال دادند. هرچند که فدراسیون فوتبال حضور این "فرد" را به خودش گرفته بود و سریعا آن را تکذیب کرد ولی پیگیری‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که این فرد هنوز در ایران حضور دارد.

این "فرد" که با چراغ سبز و هماهنگی یکی از افراد متهم در پرونده فساد در فوتبال ایران وارد کشور شده بوده‌ وظیفه داشت تا بررسی‌های خود را در خصوص فساد ساختاری در فوتبال ایران انجام دهد و درصورتی که در ایران درخصوص این پرونده برخوردهایی از سوی نهادهای ذی‌صلاح صورت گرفت، زمینه را طوری فراهم کند که نهادهای بین‌المللی وارد این پرونده شوند و مانند گذشته با چماق تعلیق فوتبال، خوش خدمتی خود را برای متهم پرونده فساد در فوتبال انجام دهند.

تحقیقات خبرنگار «نسیم آنلاین» نشان می‌دهد سرنخ های پرونده فساد در فوتبال ایران بسیار گسترده‌تر از این است که فقط معطوف به داخل ایران باشد و خط و ربط‌هایی هم در خارج از مرزهای کشور وجود دارد.

تحقیقات نشان می‌دهد همان اتفاقی که در ساختار فیفا درخصوص مبارزه با فساد روی داد امکان دارد در ساختار فوتبال ایران نیز رخ دهد و با توجه به در پیش بودن انتخابات فدراسیون فوتبال، شاهد تغییرات زیادی برای پاک‌سازی فوتبال از فساد در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرنخ تمام فسادها در کل ورزش ایران نه فقط فوتبال به شخص ف... پور میرسد .