شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۳
۶

زندانی شدن یک مربی فوتبال به خاطر مسائل غیر اخلاقی

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۱
کد مطلب: 438207
یک مربی فوتبال به خاطر ارتکاب مسائل غیر اخلاقی و بعد از پیگیری‌های به عمل آمده، به زندان افتاده و ممنوع الفعالیت شده است.
زندانی شدن یک مربی فوتبال به خاطر مسائل غیر اخلاقی
به گزارش جهان به نقل از مهر، پس از شکایت‌های صورت گرفته از یک مربی تیم‌های پایه به خاطر سوء استفاده جنسی از یک بازیکن و ارتکاب مسائل غیر اخلاقی، این مربی تحت پیگیری قرار گرفت و سپس بعد از اثبات اتهامش، روانه زندان شد.

حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران با تایید این خبر، به خبرنگار مهر گفت: گزارش‌هایی از این دست محرمانه به حساب می‌آید ولی موردی داشتیم که یک مربی در یک مدرسه فوتبال مرتکب مسائل غیر اخلاقی شده بود که به سرعت به این اقدام زننده او رسیدگی شد.

شیرازی ادامه داد: این اتفاق در مدرسه فوتبالی رخ داد که از طرف هیات فوتبال مجوز نداشت. چنین اتفاقاتی در مدارسی که مجوز دارند رخ نمی‌دهد. بعد از زندانی شدن این مربی، به ما اعلام شد که وی ممنوع الفعالیت شده و دیگر حق فعالیت در فوتبال را ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از خانواده های محترم عاجزانه و ملتمسانه تقاضا دارم در ثبت نام فرزندان خود در این مدارس!! فوتبال که بعضی هایشان مرکز فساد و فحشا و تعرض است بسیار هشدار بوده و وسواس شدیدی به خرج بدهند. در کمال تاسف و تاثر برخی از این به اصطلاح مربیان مفاسد اخلاقی شدیدی دارند .... که کودکان در معرض .....
آکنده
Iran, Islamic Republic of
بله وقتی پر و بال زیادی به فوتبال و دار و دستش داده میشه نتیجه بهتر از این نخواهد شد. به قول معروف خودم کردم که لعنت بر خودم باد. اینا دو روز میافتند زندان و بعدش پست بالاتر و چرب تری میگیرند. مگه اون نبود که در روز ماه رمضان وسط میدان بازی روزه خواری کرد تازه بعدش براش بهتر هم شد این کار خلاف اخلاق و حرام است اون هم همچنین ولی نتیجه چی میشه؟ معلومه دیگه.
حق گو
واقعا متاسفم

این شرایط جامعه اسلامی است؟!!!
چه ربطی به جامعه اسلامی داره یه نفر یه غلطی کرده
کروبی
اینا همش شایعه اس
یعنی این مربی اگر در مرکز دارای مجوز بود اخلاقش خوب بود و شیطان اور ا گول نمی زد ؟