جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

نخستین نشست کتابخوان ویژه نابینایان

يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب: 466763
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران از نخستین نشست «کتاب‌خوان» ویژه نابینایان استان تهران با حضور دبیرکل و جمعی از معاونان، مشاوران، مدیران کل نهاد و کتابداران تهرانی خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم‌، علی نیکنام، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، گفت: نخستین نشست کتابخوان ویژه نابینایان استان تهران با حضور علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه از ساعت ۱۴ فردا دوشنبه، ۲۱ دی‌ماه، با حضور دبیر کل، معاونین، مشاورین، مدیران کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و کتابداران استان تهران، در تالار اجتماعات کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می‌شود.

نیکنام گفت: سلسله نشست‌های «کتاب‌خوان» به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شود و در آن کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی، اهالی رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی، به معرفی کتاب‌های موردنظر خود می‌پردازند و در جلساتی که در فضایی صمیمی و با محوریت کتاب برگزار می‌شود، افراد شرکت‌کننده تجربیات مطالعاتی خود را برای استفاده سایر علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی به اشتراک می‌گذارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *