شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

روشندلان صاحب فرهنگسرا شدند

پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 250276
مدیرمسوول روزنامه ایران سپید گفت: فرهنگسرای جامع نابینایان با همکاری و مشارکت سازمان بهزیستی و روزنامه ایران سپید، در تهران راه اندازی می شود.
به گزارش جهان، ˈمیعاد صادقیˈ به مناسبت فرا رسیدن هفته نابینایان در گفت و گو با ایرنا افزود: نابینایان برای انجام فعالیت های تخصصی و فرهنگی خود نیازمند برخورداری از یک مکان مناسب هستند.

وی گفت: فرهنگسرای نابینایان، بهترین مکان برای حضور نابینایان از سراسر کشور و همچنین پیوستن و قرار گرفتن تحریریه روزنامه ایران سپید در کنار آنان است.

وی با بیان اینکه روزنامه ایران سپید با ۱۵ سال سابقه به صورت رایگان به سراسر کشور ارسال می شود، گفت: در تلاشیم تا با همکاری بهزیستی، سایت اینترنتی این روزنامه را هم برای نابینایان راه اندازی کنیم.

صادقی با بیان اینکه تاکنون دو مکان برای تاسیس این فرهنگسرا در پایتخت در نظر گرفته شده است، گفت: سازمان بهزیستی قرار است بعد از بازدید از این دو مجموعه، نظر نهایی خود را مبنی بر تایید یکی از آنها به روزنامه ایران سپید اعلام کند.

هفته نابینایان از ۲۴ مهرماه برابر با ۱۵ اکتبر (روز جهانی نابینایان - عصای سفید) در سراسر کشور آغاز شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *