پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

اعترافات نیکبخت واحدی در برنامه تلویزیونی

جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 466343
مهرداد میناوند و علیرضا نیکبخت واحدی ضمن توصیه به ورزشکاران در خصوص مراقبت از اتفاقاتی که در کمین افراد مشهور است، با شجاعت در مقابل مخاطبان تیتر امشب شبکه خبر به اشتباهاتی که در اوج شهرت مرتکب شدند و به زندگی حرفه ای شان ضربه زد، اشاره کردند.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه ا طلاع رسانی شبکه خبر، برنامه تیتر شبکه خبر به بررسی حواشی اخلاقی اخیر درباره چند فوتبالیست در فضای مجازی  پرداخت.
 
نیکبخت واحدی با حضور در استودیو تیتر امشب با اشاره به حواشی که ممکن است برای هر ورزشکار مشهوری رخ دهد گفت: اگر برگردیم به گذشته فوتبال که رشته اول کشور است بازیکن هایی که شهرت بیشتری نسبت به ما داشتند نیز اگر دچار تخلف کوچکی می شدند، آن تخلف بسیار بیشتر از آن تخلف در میان مردم بازتاب پیدا می کرد.
 
 
این فوتبالیست محبوب و مشهور کشورمان افزود: من در زمانی که فوتبال بازی می کردم و شهرت زیادی نیز کسب کرده بودم، ناخواسته یا ندانسته دچار اشتباهاتی شدم که با عرف جامعه سازگار نبود. شاید طرز پوشیدن لباسم یا برخوردم با مدیرعامل مناسب نبوده است، اما هرگز خود را تافته جدابافته از مردم نمی دانستم.
 
مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان نیز که برای امر خیر به مشهد مقدس رفته بود و از طریق ارتباط تلفنی به تیتر امشب ملحق شد، گفت: من می خواهم شجاعانه صحبت کنم. در اوج شهرت اشتباهاتی را مرتکب شدم که به من ضربه زد و باعث شد از زندگی حرفه ای خود عقب بمانم.
 
او تصریح کرد: مسائلی که باعث شد زندگی حرفه ای من لطمه بخورد، و سبب شد تا از بدنه فوتبال کنار بروم، یک بخشی مربوط به خودم بود و البته کناره گیری ام از فوتبال دلایل دیگری هم داشت، اما نبود الگو برای بازیکنان امروز و بروز اختلافات میان مدیران و مربیان باشگاه ها یکی از معضلات عمده ایست که جامعه فوتبال ما با آن دست به گریبان است.
 
این پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره اتفاقات و حواشی که برای دروازه بان تیم پرسپولیس رخ داده است هم گفت: سوشا مکانی باید بیشتر از خود مراقبت می کرد، اما حالا که این اتفاق پیش آمده است، نباید با بازانتشار اخبار و عکس ها آبروی یک مسلمان را ریخت. البته باید توجه داشت که دنیای مجازی خطرات بسیاری را با خود به همراه دارد که باید به آن توجه داشت؛ اما امیدوارم که مردم و رسانه ها از کنار این موضوع بگذرند.
 
نیکبخت واحدی نیز کنار گذاشتن این دروازه بان مطرح کشورمان را مناسب ندانست و افزود: من می توانستم به کار خود ادامه دهم اما به علت شهرتی که داشتم، به علت برخی اشتباهات تاوان سنگینی را دادم.
 
 
عبدالرحمن شاه حسینی رئیس پیشین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که دیگر مهمان این برنامه بود، با تحسین از شجاعت نیکبخت واحدی و میناوند که به اشتباهات خود معترف هستند و معتقدند که باید مراقبت بیشتری می داشتند گفت: در فوتبال دنیا هم چنین مشکلاتی برای افراد مشهور رخ می دهد اما جلوگیری از ناهنجاری ها و خروج ورزشکاران از جاده آسفالته به جاده خاکی وظیفه مدیران باشگاه هاست. برای نمونه وقتی عکس یکی از فوتبالیست های مشهور در تیم منچستر در ساعت ۲ نیمه شب منتشر شد، مربی آن تیم درباره اینکه چرا آن بازیکن در آن ساعت نخوابیده بوده است، پرسش کرده بود اما مدیران ما متاسفانه بجای هرگونه اظهار نظری در این گونه مواقع خود را پنهان می کنند. این در حالی است که در باشگاه های دنیا ۲۴ ساعته بازیکن رصد می شود، و باید پرسید که آقای مدیرعامل باشگاه حرفه ای و آقای رئیس فدراسیون آیا به وظایف خود در خصوص ارایه برنامه حرفه ای به بازیکنان اقدام کرده اید؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *