پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

نیکبخت به اشتباهش اعتراف کرد

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 262530
با عابدینی و نیکبخت صحبت کردم و نمی خواهم مته به خشخاش بگذارم.
به گزارش جهان، رضا آیت الله‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص مالکیت باشگاه گهردورود اظهار داشت :قرار بود جلسه ای قبل از بازی با ملوان برای مشخص شدن مالکیت باشگاه برگزار شود که به دلیل حضور من در انزلی این جلسه به امروز موکول شد.

وی در پاسخ به این سوال که پس از میزبانی خوب از استقلال در جام حذفی آیا قرار است از این پس بازی های خانگی گهر در دورود برگزار شود یا خیر عنوان کرد: اگر کسی امتحان خوبی پس دهد فکر نمی کنم باید او را تجدید کنند. از میزبانی ما همه ایران تعریف کردند و همه اهالی فوتبال به آن صحه گذاشتند پس فکر می‌کنم حق داشته باشیم که از میزبانی خود استفاده کنیم .

وی ادامه داد: هنوز سازمان لیگ در این خصوص چیزی به ما اعلام نکرده است ولی امروز صحبتی با سازمان لیگ خواهیم داشت و به آنها می گوییم اگر معایبی وجود داشته باشد آن را می پوشانیم و اگر مشکلی نیست بازی های خانگی را همان دورود برگزار می‌کنیم.

آیت الله زاده در پاسخ به سوال مجری مبنی بر اینکه قصد دارد باعث محرومیت دوباره علیرضا نیکبخت واحدی شود گفت: من در برنامه ۹۰ هم گفتم برای نیکبخت واحدی خیلی زحمت کشیدم. با نامه باشگاه گهر از دادستان تقاضای عفو کردم و حتی گفتم تابه حال چنین کاری نکرده بودم و حتی گفتم اگر برای پسر خودم بود این کار را نمی کردم اما دیدم نیکبخت جوان است و حیف است که به فوتبال برنگردد.

مدیرعامل گهر تصریح کرد: من از تمام قضات تشکر می‌کنم که با رفعت اسلامی نیکبخت واحدی را عفو کردند و امیدوارم که این جوان آینده خوبی داشته باشد امّا حق من این نبود که از طریق رسانه‌ها متوجه شوم که او به داماش رفته است. کاش قبل از این اتفاق این موضوع را به‌من می گفت تا من هم به هیئت مدیره این موضوع را می‌گفتم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درست است که او گفته نامه دادستان را پس می‌دهد اظهار داشت: من چنین چیزی نگفتم بلکه گفتم این نامه را از طریق باشگاه گهر گرفتم. البته شب گذشته با عابدینی و نیکبخت واحدی صحبت کردم و او خودش گفت‌که اشتباه کرده است و من هم دیگر نمی‌خواهم این مسئله را بیشتر باز کنم و مته به خشخاش بگذارم.

آیت الله زاده در ادامه درباره فرهنگ سازی صورت گرفته توسط باشگاه گهر گفت: دیروز که به ورزشگاه تحتی انزلی رفتم چهره پرطرفداری نیستم اما چند تن از پیشکسوتان ملوان بعد از بازی نزد من آمدند و گفتند امروز بازی در انزلی مساوی شد اما کسی توهین نکرد؛ این مسئله نشأت گرفته از اتفاقی بود که در لرستان افتاد پس باشگاه گهر دورود توانسته کار فرهنگی انجام دهد و نشان دادیم که تماشاگران ما در صورتی که کار فرهنگی انجام شود آدم های خوبی هستند.

مسئله دوم اینکه همین که توانستیم دست امثال نیکبخت‌واحدی ها را بگیریم درحالی که به ما محبت نکردند اما برای ما جای خوشحالی دارد و اگر امروز هم کنار بروم خوشحالم که خدمات کوچکی به این فوتبال انجام دادم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *