پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

سايت وزارت دفاع قطر هک شد

سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 465741
گروه هکري موسوم به «تيم ۳۲۲» اعلام کرد، تا نابودي رژيم آل سعود دست از مبارزه و جهاد بر نخواهيم داشت.
به گزارش جهان به نقل از پايگاه اينترنتي العالم، يک گروه از هکرها، در انتقام خون شهيد آيت الله نمر ، سايت وزارت دفاع قطر را هک کردند.

گروهِ هکري موسوم به «تيم ۳۲۲» در واکنش به جنايتِ اعدامِ آيت الله نمر النمر، روحاني برجسته عربستان، سايت وزارت دفاع قطر را هک و اين اقدام را آغاز زنجيره اي از انتقام ها اعلام کرد.

هکرها، به جاي صفحة نخستِ سايت وزارت دفاع، عکس آيت اللهِ شهيد نمر النمر را به همراه پيامشان، درج کردند.

به نوشته وبگاه السومريه، در اين پيام آمده است: شما با اعدام شيخِ مجاهد نمر گمان کرديد بر آن ببر (نمر به معني ببر است) فائق آمديد، غافل از اين که با اين کار، هزار نمر بجا گذاشتيد.

هکرها سپس با معرفي خود و رسالتشان تاکيد کردند: ما، تيم ۳۲۲، ببرهاي حق طلب هستيم که انتقام خون شهدا را خواهيم گرفت و اين، نقطه آغازي بر پايان حکومت شما آل سعود خواهد بود. ما شما را دنبال خواهيم کرد تا به شما دست يابيم تا مسلمانان، به خواست خدا، از حکومت ظالمانه شما نجات يابند.

جنايتِ اعدام نمر النمر، واکنش هاي خشمگينانه اي در کشورهاي اسلامي به ويژه کشورهاي شيعه نشين داشته و به اعتراضات شديد و متفاوت و تظاهرات گسترده منجر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *