شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تساوی لسترسیتی و منچسترسیتی

چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۴
کد مطلب: 464418
دیدار حساس تیم های لسترسیتی و منچسترسیتی با تساوی صفر به صفر به پایان رسید که این نتیجه موجب قهرمانی آرسنال در نیم فصل نخست لیگ برتر باشگاه های انگلیس شد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، حساسترین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر جزیره بامداد چهارشنبه بین تیم های مدعی لسترسیتی و منچسترسیتی برگزار شد که این دیدار با وجود دوندگی و تلاش بالای بازیکنان دو تیم گلی در برنداشت.
لسترسیتی که با هدایت کلودیو رانیری و بهره بری از بازیکنان جوان و بی نام و نشتتن خود، شگفتی ساز فصل اخیر لیگ انگلیس بوده است در اکثر دقایق این دیدار تحت فشار حملات منچسترسیتی قرار داشت اما به خوبی از دروازه خود محافظت کرد تا دست خالی زمین را ترک نکند.
این نتیجه سبب شد تا لسترسیتی با 39 امتیاز و تفاضل مثبت 12 در رتبه دوم قرار بگیرد و منچسترسیتی با 36 امتیاز و قرار گرفتن در رتبه سوم نیم فصل اول را به پایان رساند.
با این اوصاف، شاگردان آرسن ونگر در تیم آرسنال با 39 امتیاز و تفاضل گل به اضافه 15، بالاتر از لسترسیتی قرار گرفته و عنوان قهرمانی نیم فصل نخست لیگ برتر انگلیس را از آن خود کردند.
چهارشنبه و در آخرین دیدار نیم فصل نخست لیگ جزیره تیم ساندرلند میزبان لیورپول خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *