شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
مورد تایید فیفا

تفاهمنامه با یکی از بهترین مراکز پزشکی

دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 464047
به منظور عقد تفاهمنامه با یکی از قوی‌ترین مراکز پزشکی مورد تایید فیفا، دکتر زهره هراتیان رییس مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران هفته آینده راهی قطر می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، به منظور عقد تفاهمنامه پزشکی مشترک با آسپتار قطر که یکی از قوی‌ترین مراکز پزشکی مورد تایید فیفاست، زهره هراتیان، رییس مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران برای امضای این تفاهمنامه مشترک هفته آینده راهی قطر خواهد شد.
 
برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک برای پزشکان، فیزیوتراپیست‌ها و ماساژورها، انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک و مشاوره‌های درمانی برای بازیکنان و برگزاری سمینارهای بین‌المللی به صورت مشترک از جمله مفاد این تفاهمنامه همکاری بین ایسمارک و آسپتار قطر به مدت 2 سال خواهد بود.
 
بنا به گفته هراتیان این تفاهمنامه به شکلی تنظیم شده که در زمان افتتاحیه مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران در اردیبهشت ماه توسط نماینده فیفا، نمایندگان قطر نیز در افتتاحیه مرکز حضور داشته باشند. همچنین یکی از مفاد این تفاهمنامه همکاری، حضور یک مدرس آلمانی یا استرالیایی از آسپتار قطر برای برگزاری دوره تخصصی ماساژ برای ماساژورهای تیم‌های لیگ برتری فوتبال است. این دوره که به مدت 2 روز است، برای تمام ماساژورهای لیگ برتر فوتبال برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *