شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
۹

واکنش هاشمی به احتمال رد صلاحیتش

شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 463653
فاطمه هاشمی در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال رد صلاحیتش توسط شورای نگهبان گفت: خوشحال می شوم!
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، فاطمه هاشمی که برای ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس به همراه برادرش محسن در ستاد انتخابات حضور داشت در پاسخ به این سوال که اگر شما و برادرتان رد صلاحیت باشید چه واکنشی نشان خواهید داد گفـت: خوشحال می شوم!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فاطمه هاشمی که محکومیت قضایی داره و اصلا میدونه که رد صلاحیت میشه و فقط اومده برای پدرش مظلوم نمایی بکنه و بگه ای وای با ما خانواده سوپرانقلابی که انقلاب مال بابای ماست چه کار دارید؟
Iran, Islamic Republic of
ملت خوشحال تر خواهند شد
اینا دیگه کین خدا این کشور را از شر این خانواده نجات بده
United States
این خانواده از دم تا دم همه یک جورند .
فاطمه خانم هاشمی. اندکی صبر سحر نزدیک است.
بابا پنجعلی: الکی می گه
amir
باسلام
بنظر من فاطمه هاشمی اینبار داره راست میگه و واقعا از رد صلاحیت خوشحال میشه. چون این طایفه فقط با رد صلاحیت میتونن مظلوم نمایی کرده و فتنه جدید خلق کنند.
هاشمی الان دیگه شمشیرشو کاملا از رو بسته ، چون احتمال میده بزودی حیات سیاسیش به اتمام میرسه، بهمین خاطر با کل قوا به میدون اومده ، حتی فکر کنم هدف اصلی اونها مجلس و خبرگان هم نباشه بلکه از الان برای ریاست جمهوری بعدی خیز برداشته.
کسی چه میدونه، شاید محمد هاشمی که بطرز شگفت آور و غیر منتظره، یهویی از حزب کارگزاران خارج شد، همون کاندید مورد نظر هاشمی برای ریاست جمهوری بعدی باشه.
از سایت جهان نیوز درخواست اطلاع رسانی و درج این پیام رو دارم. همه باید برای فتنه شکنی بیدار و هوشیار باشیم تا بیاری حق مکر مکاران به خودشون برگرده.
یا علی مدد
درود بر ايت الله هاشمى و خاندان عزيزش
شيطنت در نحوه تيتر زدن واضح و مبرهن است ... ميترسم سايت شما از دست هاشمي ها بالاخره دق كند ...