دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۱

درصد پوشش بیمه‌ای استان تهران اعلام شد

چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب: 463206
مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران تعداد بیمه شدگان اداره کل درمان استان تهران را بیش از ۸ میلیون نفر اعلام کرد و گفت: بیش از ۷۰ درصد شهروندان تهرانی از خدمات بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دکتر محمدتقی خسروانی مقدم با اعلام این که در حوزه درمان استان تهران تعداد ۳۹ مرکز درمانی بیمارستانی بستری و سرپایی وجود دارد، افزود: مراکز درمانی تامین اجتماعی استان تهران شامل مراکز پاراکلینیک های تخصصی، دی کلینیک های تخصصی و درمانگاه های عمومی است.
 
خسروانی مقدم با اشاره به رایگان بودن ارائه خدمات در بخش ملکی سازمان تامین اجتماعی گفت: در بخش خرید خدمت، اداره کل درمان استان تهران با بیش از ۷ هزار مرکز طبی و تشخیصی در استان تهران طرف قرارداد است.
 
وی بزرگترین خریدار درمان در کشور را سازمان تامین اجتماعی عنوان و تصریح کرد: این سازمان دومین تولید کننده درمان در کشور است.
 
وی در پایان گفت: اداره کل درمان استان تهران حدوداً با هشت هزار نیرو بیش از یک سوم درمان تأمین اجتماعی کل کشور را پوشش می‌دهد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *