يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱
۱

لغو قرارداد با "العالم" به خاطر تحریم‌ها

سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۳۲
کد مطلب: 461350
یک شرکت انگلیسی ارائه‌دهنده خدمات میزبانی سرورهای سایت موسوم به «ukfast» به‌خلاف مفاد قرارداد خود با شبکه خبری العالم از ارائه خدمات سر باز زد و قراردادی را که از حدود چهار سال قبل اجرا شده بود به‌صورت یک‌طرفه لغو کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، درحالی که پس از برجام، این روزها صحبتها از لغو تحریمها علیه ایران است، یک شرکت انگلیسی ارائه دهنده خدمات میزبانی سرورهای سایت موسوم به «ukfast» به‌خلاف مفاد قرارداد خود با شبکه خبری العالم، از ارائه خدمات سر باز زد و قراردادی را که از حدود چهار سال قبل اجرا شده بود به‌صورت یک‌طرفه لغو کرد.
 
به گزارش العالم، این شرکت در نامه‌ای به العالم، مدعی شده است که به‌دلیل شرایط به وجود آمده درنتیجه تحریم‌های آمریکا، در وضعیت دشواری قرار گرفته است و دیگر امکان ارائه خدمات به شبکه خبری العالم را ندارد.
 
قرارداد میان طرفین با بررسی‌های کامل فنی و امکان سنجی برای استفاده از خدمات این سرویس‌رسان در سرویس سرورهای سایت، از سال 2012 منعقد و به اجرا گذاشته شد.
 
طرف انگلیسی در آن زمان امکان ارائه گواهینامه‌های امنیتی براساس دامنه ir را پذیرفته و تضمین و اطمینان کافی به شبکه العالم درباره بی‌تأثیر بودن تحریم‌ها بر روند قرارداد ارائه کرده بود.
 
پس از تأیید پیش‌فاکتورهای ارسالی توسط شرکت انگلیسی یو.کی.فست از سوی مدیران العالم و همچنین امضای قرارداد دیجیتال میان طرفین از ابتدای اکتبر سال 2012، قرارداد به مرحله اجرا گذاشته شد؛ ولی اخیراً شرکت انگلیسی سرویس‌های خود را به‌بهانه تحریم‌های اعمال شده از سوی آمریکا و فشار سیستم بانکی انگلستان قطع کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
جواب بدهيد اقايان ، ظريف ، عراقچي ( حالا چرا نه ايرانچي ) صالحي لطفا جواب بدهيد به شاهكاري كه كرديد