يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۱

انتقاد نماینده سیرجان ازسکوت برابرآنفلوآنزا

سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 460111
نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی نسبت به سکوت و عدم واکنش وزیر بهداشت و مجلس نسبت به فوت ۳۰ کرمانی بر اثر آنفلوآنزا انتقاد کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در تذکر آئین‌نامه‌ای به رئیس‌ مجلس، از عدم موضع‌گیری وی و مقامات دولتی نسبت به شیوع آنفلوآنزا در کرمان و جانباختن حدود ۳۰ نفر از نفر مردم کرمان انتقاد کرد.

وی ادامه داد: انتظار داشتیم در ابتدای جلسه علنی امروز در خصوص شیوع آنفلوآنزا در کرمان و فوت ۳۰ نفر از هموطنانمان صحبت کنید.

نماینده مردم استان کرمان ادامه داد: اگر یک نفر در آن طرف دنیا فوت کند، همه صف می‌کشند و پیام می‌دهند، اما برای مردم کرمان هیچ پیامی داده نشده است.

حسن‌پور گفت: وزیر بهداشت به جای سخنرانی در دانشگاه‌ها، به داد مردم کرمان برسد. باید به کرمان سفر کرده و وضعیت شیوع آنفلوآنزا را بررسی می‌کرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در داروخانه‌های کرمان دارو وجود ندارد؛ باید این مشکل حل شود.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: به وزیر بهداشت تذکر می‌دهم که سریع‌تر به این موضوع رسیدگی کند، کمیسیون بهداشت و رئیس این کمیسیون نیز سریعتر این موضوع را بررسی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خدر پدرت رحمت کند توی کشور یک مردی پیدا شد بفکر مردم کرمان باشد