يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۱

آنفولانزا مدارس کرمان را بست

دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب: 459967
رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت:در راستای پیشگیری از بیماری آنفولانزا،تمامی مدارس کرمان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه تعطیل است.
به گزارش جهان، امید سلاجقه در گفت‌وگو با میزان، درباره شیوع بیماری آنفولانزا در مدارس استان کرمان اظهار کرد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر شیوع این بیماری از مدارس استان کرمان نداشتیم و برای پیشگیری از مبتلا شدن دانش‌اموزان به این بیماری تمامی مدارس استان کرمان تا دو روز تعطیل می‌شود.

وی ادامه داد: با شنیدن این خبر اولین اقدامی که صورت گرفت تشکیل کمیته ویژه بهداشت و سلامت در مدارس شهرستان‌ها و مناطق استان بود.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه تاکنون هیچ گزارشی از مدیران مبنی بر مبتلا شدن دانش آموزان به بیماری آنفولانزا به اداره کل آموزش و پرورش داده نشده است، تصریح کرد: از تمامی مدیران مدارس درخواست کردیم تا توصیه های لازم در رابطه با رعایت کردن بهداشت فردی را به دانش آموزان آموزش دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *