شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۲۱
۸۵

حاشیه ۱۶ آذر با روحانی/ شما احمدی‌نژادی‌ترین فرد هستید

۸ برابر ۱۰۰ روز گذشت اما آش همان است و کاسه همان/دولت فعلی «دولت رکود» است
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب: 459955
نماینده انجمن دانشجویان مستقل انتقاد خود را از دولت آقای روحانی این گونه عنوان کرد که آقای رئیس‌جمهور ۸ برابر آن صد روزی که گفته بودید می‌گذرد اما آش همان است و کاسه همان و امروز اگر نگاهی به شرایط کنونی داشته باشیم شما خود از دولت قبل انتقاد می‌کردید اما امروز احمدی‌نژادی‌ترین فرد در سپهر سیاسی کشور هستید.
حاشیه ۱۶ آذر با روحانی/ شما احمدی‌نژادی‌ترین فرد هستید
به گزارش جهان به نقل از فارس، مراسم روز دانشجو صبح امروز ۱۶ آذرماه با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود.

دراین مراسم نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به بیان نظرات خود در رابطه با مهمترین مسائل کشور همچون موضوعات اقتصادی، سیاسی و مطالبات دانشجویی پرداختند،در روز برفی پایتخت ۱۱ نماینده از طرف تشکل‌های دانشجویی به مدت ۴ دقیقه صحبنت کردند که البته این زمان کوتاه از دید این نمایندگان دانشجویی پنهان نماند و یکی از آنها خطاب به آقای رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی بعد از ۸۰۰ روز ۴ دقیقه به ما وقت رسید!

مسئول بسیج دانشگاه شریف که یک جاکلیدی را هم به رئیس‌جمهور هدیه داد اولین کسی بود که پشت تریبون رفت و در سخنان خود ضمن گلایه از برخی اظهارات مشاوران رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس‌جمهور وقتی مشاور ارشد شما که خود فارغ‌التحصیل این دانشگاه است مزیت رقابتی تولید صنعتی کشور را تنها در آبگوشت و قرمه‌سبزی می‌پندارد و علنا هم اعلام می‌کند آیا امیدی برای دانشجوی جوان و مشتاق این کشور آیا باقی خواهد ماند؟

رضا نجابت، نماینده انجمن دانشجویان مستقل نیز انتقاد خود را از دولت آقای روحانی این گونه عنوان کرد که آقای رئیس‌جمهور ۸ برابر آن صد روزی که گفته بودید می‌گذرد اما آش همان است و کاسه همان و امروز اگر نگاهی به شرایط کنونی داشته باشیم شما خود از دولت قبل انتقاد می‌کردید اما امروز احمدی‌نژادی‌ترین فرد در سپهر سیاسی کشور هستید.

دبیر دفتر تحکیم وحدت نیز دانشجوی دیگری بود که پشت تریبون رفت و گفت: اگر در حافظه تاریخی ملت ایران، دولت‌ آقای هاشمی، دولت اقتصاد تکنوکراسی، دولت اصلاحات دولت سقوط فرهنگ و دولت احمدی‌نژاد، دولت اقتصاد تورمی ثبت شده است، اگر سفره معیشت مردم در وضع کنونی باقی بماند، دولت روحانی نیز دولت رکود لقب خواهد گرفت.

اما شعار مرگ بر فتنه ‌گر دانشجویان زمانی در دانشگاه شریف طنین انداخت که نماینده انجمن اسلامی به پشت تریبون رفت و سخنانی را مبنی بر آزادی سران فتنه گفت و دانشجویان حاضر در این مراسم یک صدا شعار مرگ بر فتنه‌گر را سر دادند.

اما حاشیه جالب دیگر این مراسم این بود که یکی از دانشجویان که دو دقیقه به او فرصت داده شده بود که صحبت کند و در حالی که سایر نمایندگان تشکل‌های دانشجویی از فرصت ۴ دقیقه‌ای برخوردار بودند پس از پایان دو دقیقه‌اش گفت: من از آقای رئیس‌جمهور دو دقیقه وقت گرفته‌ام تا بتوانم همان ۴ دقیقه را صحبت کنم!

در حین سخنرانی رئیس‌جمهور نیز برخی شعارهایی در حمایت از وی همچون «روحانی مچکریم» سر می‌دادند و برخی نیز از آقای رئیس‌جمهور مطالباتی داشتند که برخی شعارهای شما محقق نشده است که آقای رئیس‌جمهور خطاب به آنها گفت: البته زمانی که ما دانشجو بودیم به ما اجازه نمی‌دادند اینطور صحبت کنیم، نمایندگان شما پشت تریبون آمدند و صحبت هایشان را مطرح کردند.

در حین سخنرانی رئیس‌جمهور دانشجویان شعار می‌دادند که صدای آقای رئیس‌جمهور گرفت و وقتی که می‌خواست صحبتش را ادامه بدهد خطاب به دانشجویان گفت: شما شعار می‌دهید اما نمی‌دانم چرا صدای من می‌گیرد!

یکی از کسانی که امروز به مراسم روز دانشجو با حضور روحانی حضور یافته بود فرجی‌دانا وزیر سابق علوم بود که یکی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی شما که گفته بودید راه فرجی‌دانا ادامه می‌یابد پس چه شد؟

انتقاد از موضوع سیاست خارجی کشور و تمرکز تنها بر موضوع هسته‌ای و همچنین بحث اقتصاد و تحقق نیافتن شعارهای اقتصادی آقای روحانی از دیگر مطالبات دانشجویان بود که زمانی که نمایندگان تشکل‌های دانشجویی این عناوین را مطرح می‌کردند با تشویق ممتد دانشجویان حاضر همراه بود.

تصویر شهدای هسته‌ای کشورمان بر روی دیواره‌های این مراسم جلوه خاصی به مراسم ۱۶ آذر امسال بخشیده بود.

* یکی از دانشجویان پوستری را با طرح‌هایی از سیب‌زمینی‌های دفن شده شهدای فاجعه منا و همچنین پاسپورت ایرانی در دست داشت و خواستار رسیدگی مسئولان به این سه موضوع شد.

* همچنین در انتهای سالن برخی دانشجویان در حین سخنرانی روحانی فریاد می‌زدند زنده باد اصلاحات و در مقابل برخی از دانشجویان می‌گفتند مرگ بر فتنه‌گر؛ اصلاحات زنده باد روحانی پاینده باد از دیگر شعارهای دانشجویان در این مراسم بود.

* یکی دیگر از حاشیه‌های این مراسم ۱۶ وعده تحقق نیافته روحانی بود که دانشجویان با در دست داشتن پوسترهایی آنها را مطرح کرده بودند و خواستار تحقق آنها شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مي گويند دانشجويان انتقاد كنند كه فقط حرفه خاليه !!!!!!!!!!!! ،دولت استادان منتقد بر جام را به دادگاه كشاند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگر برجام در شورای امنیت ملی که اکثریت آن نمایندگان نظام است تصویب شده و به تائید رهبری رسیده است
پس مخالفان آن ضد ولایت فقیه هستند
بس است فتنه گری
دوست
عزیزم چرا رو هوا صحبت میکنی
حضرت آقا برجام رو به صورت مشروط تایید کردند که شروط آقا تقریبا همان خواسته های منتقدان بود.
شما با این نتیجه گیری تان خوبه قاضی نشده اید
نیمــآ
همان رهبری که شما ازش دم میزنی فرمودند دولت باید سخن منتقدان را بشنود و آنها را محترمانه مورد خطاب قرار دهد. کاری که متاسفانه در این دولت خبری از آن نیست. ضمنا رهبری فقط کلیات و خطوط قرمز را تعیین کرده اند پس جزئیات با نظر آقایان تنظیم شده و انتقادات مطرح شده راجع به عدم تطبیق جزئیات با کلیات مشخص شده است.
منظور روحانی از آزادی بیشتر دانشگاهها و دانشجوها در یکسال اخیر دقیقا قابل فهم بود.
شوی لباس مختلط و کنسرت مختلط و اردوهای مختلط هم از مدارک قابل استنادشه که جای هیچ شک و شبهه ای باقی نمیزاره.
مگه دانشجوی ما چی میخواد؟
باید با همین چیزها سرگرمشون کرد تا دولت هرکاری دلش میخواد بکنه.
این دولت کارشو خوب بلده.بیچاره دانشجوها که تو خوابن.
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته باید با منتقد محترمانه صحبت کرد اما با آدمای بی ادب و غیر منطقی باید مثل خودشون برخورد بشه تا حالشون جا بیاد کاری که روحانی تا حالا نکرده
بی ادب و غیرمنطقی ! مشکل شما اینه که ادب و منطق رو هم طبق میلتون تعریف میکنید!!
حسين
رهبري مشروط قبول كرد. كه االان هيچ يك از ان شروط هم محقق نشد.
داداش میفهمی چی میگی؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
به تأیید رهبری رسیده؟!!!! شما در همین کشور زندگی می‌کنید و به همین راحتی نسبت دروغ به رهبری میدهید؟!!!
مشخص است که فتنه گر کیست... تو و امثال تو یا در اوج ساده لوحی قرار داردی و یا در اوج نفاق
Romania
کی رهبری تائید کرده ؟ اگر میخواست تائید کنه 9 تا شرط نمی گذاشت .... پس پر از ایراده !
منتقد نه مخالف!
این چه حرفیه
یعنی منتقدان صدا و سیما هم..
روحانی به عنوان تدبیر و امیدیک اتوبوس پیرمرد بازنشسته آورده سر کار، خوب معلومه می خوای صدای نسل جوان در نیاد!
سیاح
اتوبوس چیه !?
قطار
قطار هم نمیکشد
در همین برنامه تا۱۰ ردیف فقط دولتی اند
افراد گزینش شده و خاص آوردند برای سوت و کف
حرفهای تکراری و غیر عالمانه ۰۰۰۰
United States
یه سر به زندانها دادگاهها بزن اونوقت میفهمی منتقدان چه کسی در دادگاه و زندان هستن....
کامنت اولی !
مجتبی
والله ما تا بحال منتقد ندیدیم ادم بکشه ومسجد اتیش بزنه

اعدم بازندان عوض شده؟!
یه سؤال برام ایجاد شد.
دولت آقای روحانی که منتقدان را بی سواد و ... می خواند و آنها را به جهنم حواله می دهد؟!! چه شده که دم از نقد و انتقاد می زند؟
چند وقت پیش بحث این بود که باید امام مسلمین را نقد کرد!!
شاید باید ابتدا کمی عقب نشینی کرد تا بعد بشود برن سراغ هدف اصلی!!

شاید هم من توهم توطئه دارم!!
ان شا الله حرکت پر صلابت انقلاب مستمر خواهد بود و هر کس خود را در برابر آن قرار دهد در سیل خروشان ملت غرق خواهد شد ...
وجالبه بعد از دو سال مونولوگ یک بار دیالوگ که صدای ریس گرفت؟!
United States
کدام استاد منتقد بر جام دادگاهی شد؟ لطفا نام ببرید تا مردم آگاه شوند
مردم آمریکا منظورتونه؟!؟شما که در اوج آرزوهاتون تشریف دارید!چن میگیری دست از سر مردم ایران برنداری؟!؟
در این مراسم چند ردیف اول که اصلا دانشجو نبوده و خود دولتی ها بودند ردیف های بعدی شماره گذاری شده بود که کسی جرات مخالفت نداشته باشد.از دولتی با کابینه امنیتی انتظاری جز این نمیرفت
مجید
Iran, Islamic Republic of
روحانی یه حرف زد مردم خوششان امد مردم یه رای دادند روحانی خوششان امد .دیگه چه کشکی چه دوغی ! واقعا مردم از اینها توقع کار دارند واقعا شک دارید که این دولت باید جام زهر به خورد مردم بدهد تا از اصول خود عقب نشینی کنند 0
ماها
Iran, Islamic Republic of
می گویند یه بنده خدائی دست به برق زد فیوز پرید تا فیوز زدند اون بنده خدا پرید . درسته روحانی یه شعاری داد و یه عده ائی خوششان آمد . همونا هم رای دادند روحانی خوشش آمد
بقیه کارها باید قضاقورتکی بگذره دیگه تا چهار سال و بعد دوباره یه حرف تازه و ...
Romania
ما هم اقتصاد تورمی را در این دولت داریم هم رکود
نه احمدی نژاد نه روحانی
Romania
باز خوبه چند نفر دانشجوی درست و حسابی چند تا سوال چالشی از رئیس کردند وگرنه چه جلسه فرمایشی میشد
مازندرانی
دانشجویان تافته جدا بافته نیستند که هرجور دلشان خواست انتقاد یا بدبین باشند اینهائیکه الان وزیر ووکیل هستند روزی روی همین صندلیهای دانشجویان مینشستند
خوب که چی؟ منظورتون چیه؟
یعنی حالا نباید از آن دانشجویان سابق انتقاد کنند؟
عرشیا
Iran, Islamic Republic of
جاکلیدیو خوب اومده ایول
United States
""دانشجویان حاضر در این مراسم یک صدا شعار مرگ بر فتنه‌گر را سر دادند.""

دانشجویان؟؟؟
خخخخ
تو عکسا مشخصه که تعدادتون چقدره....
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
تناقض دوستان تندرو اینجاست. از یک طرف میگویند ورود به محل سخنرانی روحانی گزینشی بوده و از طرف میگویند دیگر اولین نماینده دانشجویان از بسیج دانشجویی بوده و همه دانشجویان حاضر شعار مرگ بر فتنه میدادند. من که نفهمیدم کدام را قبول کنم.
آفرین دقیقا خوب اشاره کردی ، سایت وزین جهان از مثبت ومنفی میترسه ،مخالف خواستش باشه عمل نمیکنه، تو که از یه لایک میترسی چطور دم از مردمی بودن میزنی؟
تو هر دو را قبول کن. با میزان عقلت جور تر در میاد!
گاهی حرف ها حتی صدای دانشجویان خمار را هم در میاره چون صدای حق آن قدر رسا و متناسب با فطرت پاک است که حتی جمع کاملا گزینسی حضرا والا هم با آن صدای حق بخود آمده و علیه فتنه گران که خونمردم را بر دیوار همین دانشگاه ریختند، در می آورد.
مردم هنوز وحشیگری فتنه گران اسرائیلی در خیابان انقلاب را فراموش نکرده اند. این قدر به حافظه تاریخی یک ملت مثل حضرت والا توهین نکن!!
شما کند رو هستین؟ یعنی مثل لاکپشت. مثل جناب بازرگان یا خاتمی بی اراده شاه سلطان جسین؟
دقیقا به این می گن تناقض
United States
از این دست تناقضات تو این طیف زیاده بیش از این ازشون توقع نیست نفسهای اخرشونه
چه تناقضی
1- گزینشی بوده یعنی اکثرا مدعوین غیر دانشجو و احیانا از طرف دولت دعوت شده بودند و به قول یک سایت دیگر از 1500 نفر 350 نفر دانشجو بودند
2- یکی از فعالترین تشکلها بسیج است که به تبع در روز سخنرانی نماینده تشکلها مختلف صحبت دارد.
3- دانشجویان حاضر شعار مرگ بر فتنه گر می دادند. که متناقض با گزینشی نیست.
United States
خودت فهمیدی چی گفتی؟؟
حرفات همش تناقض بود!!
United States
محسن ع ببخشید اشتباهی یه دونه منفی بهت دادم....
عمرا" هم نخواهي فهميد. همانطور كه تابحال نفهميده اي!!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
تندروها رو توی فتنه 88 دیدیم که چطور 13 میلیون رو بزرگتر از 24 میلیون می دیدندو فتنه گری می کردند.انقدر تند رفتند که از خودشون هم سبقت گرفتند
ازینکه تو عکسها مشخصه تعداد منتقدان دولت در اقلیته نتیجه گرفتید که بر خلاف اکثریته گزینش شده ، نباید شعار مرگ بر فتنه گر سر میدادند؟!؟طبیعی بود که همون اقلیت کاملا با انگیزه و پر شور ظاهر بشن!
این دولتبا این عملکرد درخشان(!) برای پرسش و پاسخ دست روی هر دانشجوی فعالی که میگذاشت تایید نمیشنید!کجای این تناقضه؟!
به معجزه قرن چیزی نگین؟
شما احمدی‌نژادی‌ترین فرد هستید
چرت تر از این جمله پیدا نمی شد بگه
کی به اینا دیپلم داده؟!
حالا شما انحرافی هستی یا فتنه گر؟
Romania
کاش احمدی نژاد بود ... از زمین تا آسمان بین این دو فرق است
Romania
اشتباهی منفی زدم مقایسه مسخره ای بود احمدی نژاد در دل مردم جا دارد و ایشان در دل کدخدا
شما احمدی نژاد ترین فرد هستید!!!!!؟
این دانشجوی مثلا مستقل این چرند را گفته که هم به نعل زده باشد هم به میخ! تا جهت باد به ضررش تموم نشه..
شک نکنید این نماینده دانشجویان به اصطلاح مستقل متن سخنرانیش را اصلاح طلب ها گرفته.
اصلاح طلبهایی که در اواخر دولت بنفش با همین بهانه و با همین شعار از دولت جدا خواهند شد تا روی کارهای خودشون ماله بکشند...
با نسبت دادن روحانی به احمدی نژاد میخواهند از یاد مردم ببرند ک این دولت و خدماتش به مردم!!! حاصل زحمات و تبلیغات چه کسانی بوده و...
رسول مشهدي
در هر حالتي پرسشگر بودن دانشجويان نكوست و مسئولان نيز بايد در حد توان پاسخگو باشند.احمدي نژاد و روحاني ندارد هر مسئولي بايد پاسخگو باشد.مسئول يعني اينكه مورد سوال قرار بگيرد و گرنه مسئول نيست.
حمید
احمدی نژاد یک فرشته بود او کسی بود که به منتقد خودش جایزه داد ولی دردولت آقای روحانی روزنامه های منتقد را یارانه اشان را قطع یاکم کرد واگر محبوبیت احمدی نژاد را می خواهی بدانی یک سری تو مردم بزنید
اون منتقد هم کیهان بود!!!!!!!
مثل اینکه این دولت به روزنامه اطلاعات و جمهوری و شرق و .... جایزه منتقد بده
اگر میخواست به نقدهای سازنده جایزه ای تعلق بگیره بهترین گزینه کیهانه نه مثلا روزنامه هایی که تنها هنرشون تربیت نیرو برای بی بی سی و دروغ پراکنی برای متهم شدن ایران در قضیه کرسنت و در دفاع از فتنه گره!همینکه به روزنامه های حامی فتنه یارانه تعلق میگرفته باعث تعجبه!!
یعنی من مات و مبهوتم که خدا کیا رو کرده دانشجوی شریف!
یعنی روحانی رو با احمدی نژاد یکی دونستند از اون حرفایی که باید از دهن امثال نوری زاده ها شنید.
دریغ از دوزار شعور و فهم.
احمدی نژاد رو با این هوچیگریها نمی تونید حذف کنید و یا بدنام.
روسیاهی برای اون رییس دولت و دانشجوییه که از خطاهای خودش فرار رو به جلو میکنه. و همه خطاهاش روبه گردن گذشته میندازه.
یعنی من اون قسمت از حرفای روحانی که گفت : یکسال گذشته آزادترین دوران برای دانشجوها و دانشگاه ها بوده ، من میخندیدم. این یک قسمت حرفاش رو قبول دارم و به درستی حرفاش اعتراف میکنم. آخه فیلم و عکسای آزادی تمام و کمال مراسمهای مختلف دانشجویی هم که در اومده و همه ملت فیض کافی بردن. خخخخخخخخ

آزادی بیشتر از این چی میخوان؟!
United States
میخوای بدونی آزادی چقدره؟؟
دست از این حرفا و مظلوم نمایی های خنده دارتون بر دارید امثال همفکران شما حتی یه دونه تون هم پاتون به زندان باز نشده تا حالا....
حتی یه نفر از همفکراتون رو پیدا نمیکنید که از دانشگاه اخراج شده باشه.
ولی از اون طرف تا بخواید هست.....
میخواستی محکوم امنیتی پاش به زندان باز نشه؟!؟
میخواستی جاسوس و خائن و آشوبگر پاش به زندان باز نشه؟!؟ آمریکا خوش میگذره؟!؟
United States
واسه امثال شما هر چی از ناحقی ها و بی عدالتی ها مثال بزنیم یه توجیحی دارید.......
...
احمدی نژادی؟؟؟
عمار
Iran, Islamic Republic of
دولت تدبیر انگشت کوچیکه دولت مهر هم نمیشود چه رسد به دکتر محمود.
مجتبی
دمش گرم نماینده انجمن مستقل با یک تیر دو نشان زد احمدی نژادی ترین!
متاسفم همین
مجید سوزکی
متاسفم که بسیج مردمی الت دست یک گروه شده
Iran, Islamic Republic of
اینا همون گروهن که جون دادن، سیل و زلزله میاد در خط مقدم کمکن! میرن دفاع از حرم. این همه هم فحش بهشون میدید! فقط تمایل ندارید اظهار نظر کنن ! چون توان تحمل مخالفان خود را ندارید!
بسیج مردمی؟
بسیج مستضعفین - بسیج دانشجویی در مورد این دو واژه جستجو کن و روز تاسیس آنها توسط امام (ره) را نیز بخوان.
و امیدوارم بسیج دانشجویی هیچ وقت ابزار و بازیچه هیچ کسی نشود که ضربه بزرگی به انقلاب و نظام می خورد.
مثل انجمن اسلامی که ...
اِ ..نكنه توقع داشتي آلت دست همونايي بشه كه در
فتنه سال 88 شعار مي دادن : انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است؟؟!!
خداكندايننوع برخوردهابارئيس جمهوركشوررابه پاي انجمن اسلامي وبسيج ودفاع ازانقلاب واسلام كه يادگاران امام راحلند وبامقاصدبسياروالا وارزشي واخلاقي بناگذاشته شده نگذارند
اگر رئیس جمهور همون مقاصد والا رو نشانه گرفت چی؟!؟
United States
جالبه که دلواپسها هم میدونن احمدی نژاد دیگه حناش رنگی نداره. وقتی میخواهند به روحانی توهین کنند میگویند احمدی‌نژادی!!
یاشار
ای کاش نصف این آزادی بیان و نقد از دولت ، در زمان دولت نهم و دهم نیز بود
در زمان دولت های نهم و دهم اصلا به جریانات مخالف دولت حق صحبت و تریبون نمی دادند که هیچ، کسانیکه به صورت فردی صدایش در می آمد بلافاصله ستاره دار و اخراج و فتنه گرش میکردند
در کجای دنیای به اغتشاشگر و مخل امنیت ملی تریبون میدهند؟! جماعتی که درک خود را از دموکراسی با سوزاندن سطل آشغال به رخ میکشند!!
Romania
بی سوادی تیم شما از اونجایی مشخص شد که مشاور حقوقی اقای جلیلی حتی حداقلهای زبان انگلیسی را بلد نبود و با این شرایط تیم اقای جلیلی می خواست از حقوق ملت دفاع کند.
فشار اقتصادی کنونی حاصل عملکرد افتضاح احمدی نژاد و دفاع بی قید و شرط هم تیمیهای شماست سنگی که یک ادم نادان به چاه انداخته و هزاران ادم عاقل نمی تونن اونرو در بیارن بایید دست از سر این مردم بردارید.
برای امضا زدن زیر اوامر و فرمایشات مقامات غربی که به تسلط به انگلیسی احتیاجی نیست! دروغ اینکه مشاوران جلیلی(که در خارج تحصیل کردند) حداقل زبان انگلیسی رو بلد نبودند به کنار! چرا سند برجام در کنار متن انگلیسی به فارسی هم منتشر نشد که احتمال برداشتهای متفاوت از اون پایین بیاد؟!؟چرا سندی که یک طرفش ایرایها هستند باید به زبان بیگانه نوشته بشه و حتی گاهی وزیر امور خارجه با مردم خودش به انگلیسی صحبت کنه؟!؟
Iran, Islamic Republic of
برخی از انتقاد خوشش نمی آید و هر کس و یا کسانی که از دولتش انتقاد کنند با تیکه انداز و متلک گویی های بی ادبانه جواب منتقدینش را می دهد. این یعنی پیشرفت کشور به عقب بر می گردد.
عمو جان از هر کدوم از این دانشجوها پرسیده شد که چرا روز دانشجو ؟ روزدانشجو چه روز هست هیچ کدوم بد نبودند اینها دنبال علم هستند یا دنبال پول اینها دنبال حال کردن هستند یا دنبال علم
وقتی دانشجو ندونه که چی برسر مملکت اومده میخای آینده مملکت را بسازه
خدا به داد فرزندان ما برسه
دانشجو فقط بلده دست و هورا بکشه
هیچی هم بلد نیستند
Iran, Islamic Republic of
۸ برابر ۱۰۰ روز گذشت اما آش همان است و کاسه همان

جانا سخن از زبان ما می گویی
با وجدان
Iran, Islamic Republic of
حراست دانشگاه[...]در 16 آذر 94 ، روز گرامیداشت دانشجو، حماسه ای دیگر آفرید. ..
طی برخوردی نامناسب ،نگهبانان درب دانشگاه تبریزبهمراه مسئول خودشان مانع ورود یکی از کارشناسان فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز (با مجوز وآرم تردد خودرو)شده و بدون احترام به حریم خصوصی خانم مذکور وبدون اجازه وارد وسیله شخصی ایشان شده و آرم را جدانمودند.واینک این سوال پیش میاید که آیا وظیفه حراست دانشگاه تخطی به حقوق افراد هست یا دفاع از آن؟؟؟؟؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
هرچند بي ارتباط با اين موضوع است اما بخاطر سركوب بيماري آنفلو آنزا وجلوگيري از گسترش وشيوع آن وكاهش اثرات مرگبار اين بيماري همه با هم در چند روز تعطيل آينده از ديد وبازديد غير ضروري بپرهيزيم از دست دادن وروبوسي خوداري كنيم وهركسي كه بيمار شد تا بهبودي در خانه بماند واز عيادت بيمورد خوداري كنيم. همه باهم براي ريشه كني اين بيماري ياعلي.
واقعا مسخره است . یک جمع کاملا گزینشی با سوالات گزینشی که مثلا اینا دانشجو هستند وآزادانه دارندن سوالاتشون ونظراتشون رو مطرح میکنند . عمو جون جیگر خودتون هستید .
یک جوجه فتنه گری میگفت نمیدونم چرا هر جا میرم اطرافم پر از نیروهای امنیتی و بسیجیه که منو زیر نظر دارن! یکی جوابشو داد به این فکر کن شاید اکثریت مردم رو بسیجیا تشکیل میدن و توئی که در اقلیتی!
حالا دولت هر چه زور بزنه یک جمع فرمایشی از کف و هورا تشکیل بده باز هم اگر به یکی دو نفر اجازه صحبت بدن همون یکی دو نفر هم از منتقدان از آب درمیان!
بالاخره ما نفهمیدیم با این توافق :
باید جشن بگیریم یا عزا ؟! یا هر دو ؟!

آمریکا که معلومه الان توی ........قنادیه !
چون ما حسابی امتیاز دادیم !
اما چی دست ما رو گرفت ؟ خدا عالمه .......!
اسفندیار
احمدی نژاد ستیزی
با
تابلوی دانشجویان مستقل!!!
اسفندیار
سلام و درود خدا بر احمدی نژاد