يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۳
۶

تنبیه پرواز نجف - تهران توسط مسافران!

يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 459664
حدود ۲۰۰ تن از مسافران پرواز نجف به تهران به دلیل تاخیر ۹ ساعته حاضر به ترک هواپیما نیستند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مسافران پرواز شماره ۷۹۱۱، شرکت هواپیمایی کاسپین که از ساعت ۱۹ روز گذشته در فرودگاه نجف منتظر انجام پرواز بودند، ساعت ۷ صبح امروز نجف را به مقصد تهران ترک کردند. اين پرواز قرار بود ساعت ۲۳ شب گذشته نجف را به مقصد تهران ترک كند اما با ۹ ساعت تاخير امروز ساعت ۷ صبح اين پرواز انجام شد.

براساس آخرين اطلاعات، ‌مسافران پس از رسيدن به فرودگاه امام خميني حاضر به ترک هواپيما نشدند و با شعار سكوت هر مسافر خيانت است به زائر، ‌خواستار پاسخگويي مسئولان اين ايرلاين شدند.

بنا به گفته يكي از مسافران، شب گذشته وضعيت نامناسبي در فرودگاه نجف وجود داشت بطوريكه سرماي هوا در كنار كمبود امكانات، ‌مشكلات زيادي را براي مسافران به وجود آورده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بصیرت
Iran, Islamic Republic of
روحانی مچکریم
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه چنين وضعيتي قبلاً براي ما پيش آمده مسئولين امر پاسخگو نيستند. چرا؟؟؟
دمتون گرم
Iran, Islamic Republic of
آفرین
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
هواپيما را مصادره مي كردين
پروانه
اين تأخيرها به دليل كمبود امكانات فرودگاه نجفه چون ما كه روز 14 آذر ساعت 5 پرواز داشتيم شاهد بوديم كه هواپيما تو بانده ولي به دليل تراكم پروازها و كوچك بودن باند امكان پرواز نداشت و با 4 ساعت تأخير پرواز كرد مهماندارها ميگفتن هنگام فرود آمدن هم كلي در آسمان نجف چرخيديم تا باند خالي بشه و به ما اجازه فرود بدن بايد يه فكري براي فرودگاه نجف بكنن چون اصلا گنجايش و امكانات مناسب براي ايام اربعين و نداره!