شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
مديرکل حج و زيارت ايلام:

ويزای انفرادی در ايلام صادر نمی شود

دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 457238
مديرکل حج و زيارت ايلام با بیان اینکه کسانی که می خواهند انفرادی به عراق بروند بايد به کنسولگری های اين کشور در تهران و کرمانشاه مراجعه کنند، گفت: ويزای انفرادی در ايلام صادر نمی شود.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی حج و زیارت ایلام، غلامرضا مميز با تاکید بر اینکه ويزای انفرادی برای زائران اربعين در استان ايلام صادر نمی شود، اظهار داشت: کسانی که در صدد هستند انفرادی به عراق بروند بايد به کنسولگری های عراق در تهران و کرمانشاه مراجعه کنند.

وی با بيان اينکه برای زائرانی که گروهی قصد سفر به عتبات دارند کمتر از يک روز ويزا صادر می شود، گفت: مسئول کنسولگری عراق در ايلام همکاری بسيار خوبی برای صدور ويزا برای زائران دارد و تا نيمه شب اين خدمت انجام می گيرد.

مديرکل حج و زيارت ايلام از صدور هشت هزار و ۲۰۰ ویزا در این استان تاکنون خبر داد و گفت: هزینه بابت صدور ویزا برای هر نفر ۳۰ دلار است و برای صدور ویزا دو قطعه عکس و اصل گذرنامه و کپی زنگی از گذرنامه حتما باید همراه زائران باشد.

از اول آبان ماه تا ۳۰ آذرماه، ۱۱۳ هزار ۳۱۷ زائر از مرز مهران برای زيارت به عتبات عاليات اعزام‌ شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *