شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

نفی جوسازی ها با دادگاه علنی مفاسد

جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 456576
ابوترابی گفت: قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده‌های فساد اقتصادی کارنامه شفاف و روشنی ارائه کرده و با علنی برگزار شدن دادگاه‌ها بهانه‌ها را برای جوسازی در جامعه می‌گیریم.
به گزارش جهان، ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با میزان با بیان اینکه قوه قضائیه در رسیدگی به پرونده‌های فساد اقتصادی کارنامه مثبت و روشنی داشته است، اظهارکرد: علنی برگزار شدن دادگاه‌ها تدبیر بسیار مناسب و مثبتی است.

وی افزود: با علنی برگزار شدن دادگاه‌ها بهانه را از برخی افراد برای جوسازی در جامعه می گیریم و برگزار کردن دادگاه‌ متهم نفتی به صورت علنی تدبیر بسیار خوبی است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی باتقدیر از عملکرد قاضی شجاع و توانمند پرونده فساد نفتی در علنی برگزار کردن این دادگاه اضافه کرد: قاضی تدبیر بسیار خوبی کرده است، ما باید با مردم شفاف و صادق باشیم؛ نظام ما یعنی نظام مردم و مردم باید این نظام را حفظ کنند.

وی در خصوص اظهارات حاشیه‌ای برخی مقامات در خصوص پرونده متهم نفتی نیز بیان کرد: مسئولان باید از اظهارات حاشیه‌ای پرهیز کنند؛ چراکه حاشیه‌ها جایگاهی ندارد، مردم هم باید قضاوت کنند و قاضی هم باید طبق قانون تصمیم گیری کرده و بقیه هم باید تمکین کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *