پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
۲

انهدام یک گروهک داعشی در کویت+عکس

جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۵۰
کد مطلب: 456526
نیروهای امنیتی کویت ۶ نفر از اعضای یک گروهک را به اتهام پیوستن به تروریستهای داعش و حمایت مالی و تسلیحاتی از آنها بازداشت کردند.
به گزارش جهان، مهر به نقل از خبرگزاری آلمان خبرداد: وزارت کشور کویت با صدور بیانیه ای اعلام کرد: متهم ردیف اول دارای تابعیت لبنانی و مقیم کویت است که اعزام تروریست ها، حمایت های مالی و لوجستیکی از گروهک داعش را بر عهده داشته و یک پایگاه الکترونیکی در حمایت از داعش داشته است.
 

در این بیانیه آمده است: متهم ردیف اول به انجام معاملات تسلیحاتی و موشکی برای داعش و تماس دائم با سرکرده این گروهک تروریستی در سوریه اعتراف کرده است. وی همچنین به معاملات تسلیحاتی در اوکراین و انتقال سلاح ها به ترکیه و سپس به تروریست های داعش، چاپ تمبر و طراحی مهر با شعار داعش و انتقال پول به حساب هایی در ترکیه و سوریه اقرار کرده است.
 
متهم ردیف اول ضمن لو دادن ۵ نفر از همدستان خود در داخل کویت، از وجود ۴ نفر دیگر در خارج کویت که از داعش حمایت می کنند، خبر داد. گفتنی است، چندی پیش حمله یک عامل انتحاری با تابعیت سعودی به مسجد شیعیان کویت در منطقه «الصوابر» به شهادت ۲۷ نمازگزار و زخمی شدن بیش از ۲۲۰ تَن دیگر انجامید.
 
گروهک داعش در بیانیه‌ ای این حمله تروریستی را برعهده گرفت. بر اساس بیانیه داعش «ابو سلیمان الموحد» نام تروریستی است که کمربند انفجاری خود را بین نمازگزاران در مسجد امام صادق (ع) منفجر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
اللهم العن و اهلک آل سعود جمیعاً الی یوم القیامه
Iran, Islamic Republic of
دولت کویت باید خودش رو هم به جرم پشتیبانی از داعش دستگیر کنه.