پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۲

افزایش ساعت کار مترو در خط ۳

سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب: 456073
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از افزایش ساعت خدمات رسانی در نیمه شمالی خط ۳ مترو خبرداد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، محسن نایبی با بیان اینکه تردد و مسافرگیری قطارهای خط سه مترو تهران، حدفاصل ایستگاه‌های شهید بهشتی تا قائم، از ساعت ۵:۳۰ تا ساعت ۱۹ انجام می شود اظهار کرد: این در حالی است که پیش از این ساعت شروع کار مترو در این بخش از ساعت ۷ صبح تا ۱۹ بود؛ در واقع در حال حاضر یک ساعت و سی دقیقه در زمان مسافرگیری افزایش سرویس دهی داریم.

وی افزود: ساعت حرکت قطارها در نیمه جنوبی خط سه حد فاصل ایستگاه آزادگان تا شهید بهشتی از ساعت ۵:۳۰ تا ۲۲:۳۰ با سرفاصله حرکت هر قطار پانزده دقیقه است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه نیمه شمالی خط ۳ مترو تهران به صورت کامل راه اندازی نشده است و هنوز برخی ایستگاه ها در مرحله ساخت قرار دارند تصریح کرد: در حال حاضر فاصله گذر قطار در نیمه شمالی این خط هر ۳۰ دقیقه یکبار است که در صورت تامین واگن و سایر تجهیزات مورد نیاز این زمان کاهش می یابد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران، خط سه مترو تهران با طول ۳۷ کیلومتر از ایستگاه آزادگان در ابتدای جاده ساوه آغاز شده و در شمال شرق تهران در ایستگاه قائم (عج) به پایان می‌رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تعداد قطار این خط خیلی کمه
دیگه اصلا تو مترو پرس میشیم
Iran, Islamic Republic of
یک روز مسئولین در ساعات 7 تا 9 صبح یا بعالظهر 16-18 با این قطارها سقر کنند تا متوجه بشوند موضوع واقعا فاجعه است