کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش ساعت کار مترو در خط ۳

26 آبان 1394 ساعت 16:35

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از افزایش ساعت خدمات رسانی در نیمه شمالی خط ۳ مترو خبرداد.


به گزارش جهان به نقل از ایسنا، محسن نایبی با بیان اینکه تردد و مسافرگیری قطارهای خط سه مترو تهران، حدفاصل ایستگاه‌های شهید بهشتی تا قائم، از ساعت ۵:۳۰ تا ساعت ۱۹ انجام می شود اظهار کرد: این در حالی است که پیش از این ساعت شروع کار مترو در این بخش از ساعت ۷ صبح تا ۱۹ بود؛ در واقع در حال حاضر یک ساعت و سی دقیقه در زمان مسافرگیری افزایش سرویس دهی داریم.

وی افزود: ساعت حرکت قطارها در نیمه جنوبی خط سه حد فاصل ایستگاه آزادگان تا شهید بهشتی از ساعت ۵:۳۰ تا ۲۲:۳۰ با سرفاصله حرکت هر قطار پانزده دقیقه است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه نیمه شمالی خط ۳ مترو تهران به صورت کامل راه اندازی نشده است و هنوز برخی ایستگاه ها در مرحله ساخت قرار دارند تصریح کرد: در حال حاضر فاصله گذر قطار در نیمه شمالی این خط هر ۳۰ دقیقه یکبار است که در صورت تامین واگن و سایر تجهیزات مورد نیاز این زمان کاهش می یابد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران، خط سه مترو تهران با طول ۳۷ کیلومتر از ایستگاه آزادگان در ابتدای جاده ساوه آغاز شده و در شمال شرق تهران در ایستگاه قائم (عج) به پایان می‌رسد.


کد مطلب: 456073

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/456073/افزایش-ساعت-کار-مترو-خط-۳

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com