چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
۱

پس لرزه های حملات پاریس ادامه دارد

شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 455318
لغو حضور اولاند در نشست گروه ۲۰ و بسته شدن فرودگاه بین المللی پاریس از جمله پس لرزه های حملات تروریستی شب گذشته است.
پس لرزه های حملات پاریس ادامه دارد
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که گزارش ها از پایان حملات تروریستی و گروگان گیری در پاریس خبر می دهند، پیامدهای این وقایع همچنان ادامه دارد.

شبکه العربیه در خبری فوری گزارش داد: فرانسوا اولاند رییس جمهوری فرانسه مشارکت خود را در نشست گروه بیست در ترکیه لغو کرد.

همچنین شبکه الجزیره در خبری فوری گزارش داد: در پی انفجارها و گروگانگیری در پاریس، فرودگاه بین المللی «اورلی» این شهر بسته شد.

پایگاه اینترنتی ون‌مینوت نیز به نقل از منابع رسمی از لغو همه مسافرتهای تحصیلی در فرانسه در تعطیلات آخر هفته (شنبه و یکشنبه) خبر داد.

گفتنی است دولت فرانسه اعلام کرده شورای دفاعی شنبه صبح تشکیل خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
دولت هاي اروپايي بخصوص فرانسه بيش از چهار سال است كشور سوريه را عراق و يمن را به خاك و خون كشيدند و از كنار تلفات انساني و زيرساختهاي اين سه كشور بي تفاوت مي گذرند و صبر مي كنند تا كلا"‌ اين كشور ها ويران و مخروبه شوند تا براي شركتهاي آنها بازار كار بوجود بياد حالا يه تير كمونه كرده به خودشون اصابت كرده پاك قاطي كردند .