شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
رییس سازمان حج خبر داد

تعیین وضعیت زائران مفقود در منا

يکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب: 454410
رییس سازمان حج و زیارت گفت: در سفر اخیر به عربستان DNA بستگان درجه یک این افراد را به عربستان تحویل دادیم و بنا شد دولت این کشور در 10 روز آینده نتیجه را مشخص و به ما اعلام کند.
به گزارش جهان به نقل از دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، سعید اوحدی در جمع خبرنگاران بیان کرد: از 25 زائر مفقود شده در حادثه منا چهار نفر لرستانی بوده‎اند.
 
وی اضافه کرد: در سفر اخیر به عربستان DNA بستگان درجه یک این افراد را به عربستان تحویل دادیم و بنا شد دولت این کشور در 10 روز آینده نتیجه را مشخص و به ما اعلام کند.
 
رییس سازمان حج و زیارت کشور با اشاره به ثبت‌نام در سایت سما به منظور شرکت در پیاده‎روی اربعین حسینی اظهار کرد: ستاد مرکزی اربعین در وزارت کشور فعال است و هفته‎ای یک جلسه در این رابطه برگزار می‎شود.
 
اوحدی ادامه داد: امسال با داشتن گذرنامه معتبر و مهلت شش ماهه امکان ورود به مرزها فراهم است و زائران نیز باید همکاری کنند تا شاهد حضور حماسی راهپیمایی اربعین حسینی باشیم.
 
وی تصریح کرد: امسال بیش از 24 موکب در گذرگاه‎های شلمچه و چزابه راه‌اندازی می‎شود.
 
رییس سازمان حج و زیارت همچنین امروز با خانواده رضا رحیمیان ثابت، یکی از جان باختگان حادثه منا دیدار و از آنها دلجویی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *