شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۱

شمار شهدای انتفاضه سوم افزایش یافت

پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب: 453878
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای انتفاضه سوم تاکنون به ۷۵ تن رسید که ۱۷ نفر از آنها کودک و دو تن نیز زن هستند.
به گزارش جهان، میزان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین خبر داد، وزارت بهداشت فلسطین چهارشنبه شب گذشته افزود: با شهادت ابراهیم سمیر سکافی ۲۲ ساله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در ورودی شمالی شهر حلحول، شمار شهدای انتفاضه به ۷۵ نفر رسید که ۵۷ نفر از آنها ساکن کرانه باختری و ۱۷ نفر ساکن باریکه غزه و یک نفر هم ساکن منطقه نقب در فلسطین اشغالی بودند.

در درگیری های دیروز چهارشنبه جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در شهرهای طولکرم و الخلیل ۴ فلسطینی به ضرب گلوله های جنگی و مشقی و یا ضرب و شتم سربازان ارتش صهیونیستی زخمی شدند تا شمار مجروحان انتفاضه قدس به ۲۳۷۲ نفر برسد. البته این آمار شامل افرادی که در اثر استنشاق گازهای سمی ناشی از شلیک گاز اشک اشک آور و پرتاب بمب های صوتی و گازی زخمی می شوند، نمی شود و با محاسبه آنها شمار مجروحان به بیش از ۷ هزار نفر می رسد.

در جریان عملیات های قهرمانانه فلسطینیان و درگیری ها با نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست نیز ۱۲ صهیونیست به هلاکت رسیده اند و بیش از ۲۷۰ نفر دیگر زخمی شده اند. در همین راستا، در تازه ترین عملیات مقاومتی در شمال الخلیل یک راننده فلسطینی دو نظامی صهیونیست را با خودروی خود زیر گرفت که در اثر آن یکی از آنها که از افسران ارتش صهیونیستی بود،‌به هلاکت رسید و یک نفر دیگر زخمی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
الان اين طوفان قاطعيت برهبري عربستان براي پاسخگويي به جنايات اسراييل كجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟