شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

برایتنر: از بازی کریمی لذت می‌بردم

سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۰
کد مطلب: 453421
علی کریمی زمانی که در بایرن مونیخ بازی می‌کرد من تحت تأثیر بازی او بودم در سه چهار دقیقه اول بازی او گفتم که چه خوب شد بازیکن بزرگی در خط میانی داریم. کریمی تکنیک بالایی داشت و می‌توانست گام‌های بعدی را پیش‌بینی کند و حسش می‌توانست استفاده کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، اسطوره تیم ملی فوتبال آلمان به تمجید از بازیکنان سابق ایران که در بایرن مونیخ حضور داشتند، پرداخت.  پل برایتنر اسطوره سابق تیم ملی فوتبال آلمان و بایرن مونیخ میهمان برنامه 90 بود.
 
وی در ابتدای صحبت‌هایش اظهار داشت: برای چهارمین بار است که در ایران حضور دارم اولین بار در سال 1973 در استادیوم بزرگی تازه تأسیس شده بود بازی کردم که در اولین بازی از ایران باختیم و در بازی مقابل پرسپولیس هم به میدان رفتیم و در حال حاضر هم خوشحالم که در ایران هستم.
 
وی در پاسخ به این سؤال که حضورش در ایران به چه دلیل بوده است، گفت: برای تیم فوتبال بایرن مونیخ به عنوان نماینده باشگاه در جهان سفر می‌کنم و با هیأت اقتصادی ایالت باواریا به ایران سفر کردم.
 
برایتنر در رابطه با اینکه در دیدار با ایران آن بازی را جدی نگرفته بودند، گفت: من فکر نمی‌کنم اینگونه باشد در روز آخر بازی ما یک مقدار بیش از اندازه جشن گرفتیم و خسته بودیم که بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم.
 
وی درباره اینکه از فوتبال ایران چه شناختی دارد، گفت: من فوتبال جام جهانی را پیگیری می‌‌کنم در مراحل مختلف انتخابی جام جهانی 2018 بازی‌ها را دنبال می‌کنم و می‌دانم ایران در چه گروهی قرار دارد و در حال حاضر هم 8 امتیاز کسب کرده و در این گروه عمان 11 امتیازی است.
 
برایتنر درباره حضور علی دایی، علی کریمی و وحید هاشمیان در تیم بایرن‌ مونیخ، اظهار داشت: بله، آنها را به خوبی می‌شناسم یک تعداد از بازی‌های بایرن که پخش می‌شد هر کدام از این بازیکنان تأثیرگذار بودند علی دایی یک گلزن تمام عیار بود و اگر او در فوتبال امروز دنیا حضور داشت امروز موفق‌تر بود زیرا در فوتبال روز دنیا دفاع آخر حضور ندارد و او با فیزیک بالای خود می‌توانست موفق‌تر باشد. دایی گل‌های فوق‌العاده‌ای را هنگامی که در بایرن و همچنین هرتابرلین به ثمر رساند.
 
وی درباره هاشمیان هم گفت: ایشان از نظر قدرت بدنی زمانی که در تیم بایرن بازی می‌کرد فشار زیادی متحمل می‌شد و فوتبالیست فوق‌العاده‌ای بود.
 
برایتنتر به علی کریمی هم اشاره کرد و گفت: علی کریمی زمانی که در بایرن مونیخ بازی می‌کرد من تحت تأثیر بازی او بودم در سه چهار دقیقه اول بازی او گفتم که چه خوب شد بازیکن بزرگی در خط میانی داریم. کریمی تکنیک بالایی داشت و می‌توانست گام‌های بعدی را پیش‌بینی کند و حسش می‌توانست استفاده کند فکر می‌کنم فشاری که بخواهد نفر اول در خط میانی تیم باشد را کامل نتوانست تحمل کند و خیلی متأسف شدم که این فشار برای او خیلی زیاد بود از بازی کریمی لذت می‌بردم و اگر مصدوم نمی‌شد قطعاً می‌توانست برای بایرن بیشتر بازی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *