پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۴۹
۱۸۵
رمزگشایی از هفت‌تیرکشی سه‌راه یاسر

سرنشین "بی‌ام‌و" جنجالی‌ هفت‌ تیر کش، کدام عضو خاندان‌ هاشمی‌ بود؟

چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۱
کد مطلب: 452309
سیداحسان لاجوردی، پسر شهید سیداسدالله لاجوردی در صفحه شخصی اینستاگرام خود این ماجرا را روایت کرد. او در شرح ماجرا نوشت که یک خودروی بی‌ام‌و در نیاوران و قبل از سه راه یاسر، با ماشین او برخورد کرد. او برای ممانعت از فرار بی‌ام‌و که سرنشین آن یک خانم جوان بود، از ماشین پیاده شد و با پلیس راهنمایی و رانندگی تماس گرفت. با این حال پس از مدتی قصد انصراف از پیگیری موضوع را داشت اما ادبیات نامناسب خانم بی‌ام‌و سوار او را مصمم به پیگیری شکایت خود کرد.
سرنشین "بی‌ام‌و" جنجالی‌ هفت‌ تیر کش، کدام عضو خاندان‌ هاشمی‌ بود؟
گروه سیاست "جهان نيوز" ـ  هفت‌تیرکشی محافظ ع - م برای فرزند شهید لاجوردی خبری بود که روز دوشنبه، رسانه‌های داخلی را مبهوت خود کرد!

سیداحسان لاجوردی، پسر شهید سیداسدالله لاجوردی در صفحه شخصی اینستاگرام خود این ماجرا را روایت کرد. او در شرح ماجرا نوشت که یک خودروی بی‌ام‌و در نیاوران و قبل از سه راه یاسر، با ماشین او برخورد کرد. او برای ممانعت از فرار بی‌ام‌و که سرنشین آن یک خانم جوان بود، از ماشین پیاده شد و با پلیس راهنمایی و رانندگی تماس گرفت. با این حال پس از مدتی قصد انصراف از پیگیری موضوع را داشت اما ادبیات نامناسب خانم بی‌ام‌و سوار او را مصمم به پیگیری شکایت خود کرد.

در این میان قبل از رسیدن افسر پلیس راهنمایی و رانندگی و تنها چند دقیقه پس از تماس سرنشین بی‌ام‌و، یک خودروی پژو سر رسید و راننده آن فرزند شهید لاجوردی را مورد ضرب و شتم قرار داد و در روز روشن برای او هفت‌تیر کشید!

اما اینکه این فرد چه کسی بود، در روایت احسان لاجوردی ماهیت او تا حدودی مشخص شد! به گفته لاجوردی، در صندلی عقب ماشین پژو خانم ع - م حضور داشت که این موضوع نشان می‌دهد فرد هفت‌تیر‌کش، محافظ بوده است! البته اصطلاح «ع - م» در روایت احسان لاجوردی آمده است و قاعدتا در نگارش این گزارش به همان استناد می‌شود. به هر حال باز هم با ادبیات نامناسب خانم بی‌ام‌و سوار، ماجرا تمام شد و عابران و شاهدان ماجرا، با چشم‌های خود یک صحنه گانگستری را در نیاوران مشاهده کردند! بدون آنکه عواقبی برای این فرد هفت‌تیر‌کش و دیگران داشته باشد!

محافظ عروس!
اقدام عجیب محافظ خانم ع - م در هفت‌تیر‌کشی برای یک جوان در روز روشن یک اقدام قابل تأمل است! مهم‌ترین نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که وظیفه و تکلیف این محافظ چه بوده است! و او چرا باید برای سرنشین یک خودروی دیگر اینگونه دیگران را به رعب و وحشت بیندازد و به یک مرد جوان در مقابل دیدگان خانواده او بی‌حرمتی کند؟!

سرنخ ماجرای اقدام عجیب این محافظ همان سرنشین خودروی بی‌ام‌و است! سرنشین خودروی بی‌ام‌و چه کسی بود؟
پیگیری‌های «وطن امروز»، البته حلقه وصل این ماجرا را روشن کرد. نقطه شروع ماجرای هفت‌تیرکشی نیاوران، از تصادف خودروی بی‌ام‌و آغاز شد و براساس پیگیری‌های انجام شده، خودروی بی‌ام‌و مذکور، به اسم خانم «مریم سالاری» ثبت شده است؛ اما مریم سالاری کیست؟

یک جست‌وجوی ساده هویت صاحب خودروی بی‌ام‌و و نقطه وصل او با خانم ع - م را به خوبی مشخص می‌کند. مریم سالاری یکی از عروس‌های حجت‌الاسلام اکبر هاشمی‌رفسنجانی و خانم عفت مرعشی و همسر یاسر هاشمی است! البته این عروس خانواده آقای هاشمی، یکی از بستگان نسبی آنها نیز هست.
به هر حال بی‌ام‌و جنجالی ماجرای هفت‌تیرکشی سه‌راه یاسر متعلق به خانم مریم سالاری، همسر یاسر هاشمی بوده است!

اکنون می‌توان یک شرح دقیق‌تر از ماجرای هفت‌تیرکشی نیاوران داشت. در واقع ماجرا اینگونه است که بی‌ام‌و متعلق به همسر یاسر هاشمی با یک خودروی دیگر تصادف می‌کند. (از قضا سرنشین خودروی دیگر، سیداحسان لاجوردی، فرزند شهید اسدالله لاجوردی است) سرنشین خودروی دیگر (لاجوردی) منتظر رسیدن افسر راهنمایی و رانندگی برای تعیین خسارت است اما با تماس سرنشین بی‌ام‌و، فردی مسلح به همراه خانم ع - م فرا می‌رسد و برای او هفت‌تیر می‌کشد! و خانواده احسان لاجوردی با مشاهده این صحنه بالاجبار ناچار به انصراف خود از پیگیری ماجرای تصادف می‌شوند!

سلوک اعلیحضرتی!
ماجرای هفت‌تیرکشی محافظ خانواده هاشمی در روز روشن در پایتخت ایران به‌خاطر خودرویی که متعلق به همسر یاسر هاشمی، فرزند حجت‌الاسلام اکبر هاشمی‌رفسنجانی است؛ برای افکار عمومی در ایران مذموم است! ظاهر ماجرا حقیقتا هیچ تفاوتی با روایاتی که درباره سلوک و رفتار اشراف و شاهان در میان مردم گفته شده، ندارد! در کنار تبعیض آشکار، برآورد دیگر جامعه ایرانی از چنین رفتارهایی، «نبود امنیت» است! چراکه بدون تردید مشاهده چنین رفتارهایی، جامعه ایرانی را به قیاس با وضعیت برخی کشورهای همسایه و رانت‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی اشراف و ثروتمندان نسبت به سایر طبقات جامعه می‌اندازد! خودروی متعلق به همسر یاسر هاشمی آیا حقوق فراقانونی نسبت به سایر شهروندان دارد که در صورت تصادف با خودروی دیگر، نباید مورد پیگیری و تعقیب قرار گیرد! و اگر شهروندی خواستار گرفتن حق خود از این افراد شود؛ باید اینگونه مورد بی‌حرمتی قرار گیرد؟!

اما نکته دیگر ماجرا رفتار عجیب محافظ خانم ع - م است. باید چند مورد درباره این فرد مشخص شود. اول اینکه آیا او محافظ رسمی بوده است یا به صورت شخصی استخدام شده است؟ اگر محافظ رسمی بوده باشد - که احتمال آن بیشتر است - قطعا باید درباره این ماجرا پیگیری شود که آیا حمایت مسلحانه از عروس خانم عفت مرعشی نیز در شمول تکالیف یا اختیارات وی است؟ اگر هم این فرد، محافظ شخصی بوده باشد که قطعا باید یک برخورد محکم قانونی با او صورت گیرد!

در هر حالت قطعا یکی از وظایف مهم دستگاه‌های مربوط بویژه دستگاه‌های امنیتی و قضایی، تامین امنیت و حراست از امنیت روانی در جامعه است! آنگونه که فرزند شهید لاجوردی ماجرای هفت‌تیرکشی نیاوران را روایت کرده، قطعا این اتفاق مستوجب یک رسیدگی و برخورد عبرت‌آمیز است چراکه خدای ناکرده می‌تواند منجر به ایجاد بدعت‌هایی شود که البته شاید از قبل نیز وجود داشته و مظاهر آن برای عموم آشکار نشده باشد!
منبع:وطن امروز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فرهاد
با سلام و احترام
در خصوص موضوع پيش آمده به استحضار مي رساند یه خانواده ای يد طولايي در اين موارد دارند و فكر مي كنند مملكت مال خانواده ايشونه
Romania
چرا دست از سر این خانواده درستکار بر نمیدارید؟ عروس اقای هاشمی فقط رفته بودند سه راه یاسر ساندویچ بخورند همین
هیهات
باید کاری کرد تا تهران نشده سیسیل و بعضی خانواده ها نشده اند مافیا والبته بعضی ها پدر خوانده!
من یه سوال دارم هفت تیر کشی تو روز روشن تو خیابون پدرسوخته بازی هست یا نیست؟
ساندویچ
شاید ع م رفته بود ساندویچ ببخوره بنده خدا!
وقتی این خانم حکم قوه قضائیه را پدر سوخته بازی بخواند و برخوردی با این گفتار گستاخانه و بی ادبانه نشود انتظار دارید به این مورد رسیدگی شود؟
سیاح
همه چیز واس ماس !
اشرافیت قدمتی به بلندای تاریخ !
بزرگترین مشکلات انبیاء و امامان ع در تبلیغ دین اشرافیت بوده است
نگاه و زندگی زاهدانه حضرت امام ره کجا و این اشرافیت از نوع وهابیت کجا !?
Estonia
چرا اسم نمبگین؟
اونجوری نبابد اسم هیچکسو ببیرین فقط عفت مرعشی نباید گفته شه؟
هان
Iran, Islamic Republic of
اگر هفت تيركش مداح بود اشكالي نداشت اين است فلسفه شما تندروها
مهدی
Romania
بلاخره وقتی یک کشور بیفته وسط باغ پسته یه نفر این چیزا طبیعیه .
شاگرد شهید لاجوردی
ای کاش این محافظ گیر من میفتاد، تا با کالیبر 45 سرش رو داغون کنم، تا خانواده هاشمی دیگه جرات عرض اندام توی شهر نکنن.
هنوز تنشون به بچه های دهه 60 کمیته نخورده
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر خاندان آل سعود و [...]
عین سین
Iran, Islamic Republic of
مامنتظریم لازم است سید احسان شکایت کند تا استارت رسیدگی خورده شود و با گرفتن حقش هم بخش مدعی العموم باقی است که ببنیم قوه قضائیه چکار خواهد کرد .....
Iran, Islamic Republic of
واقعا هنوز افرادی به این خوش باوری در کشور داریم؟
علی
Iran, Islamic Republic of
بی خیال بابا
دلت خوشه؟
به قول یه مردی که میگفت شکایت کی رو پیش کی ببرم؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه از جون خودش و خانوده اش سیر شده؟!
اون یه دفعه داره تو خیابون می ره همینطوری یه هویی روغن ترمز ماشینش خالی می کنه و جان به جان آفرین تسلیم می کنه! همین طوری یه هویی!!!!
Iran, Islamic Republic of
آیا اینا اولین بارشون هست که خودشونو فراقانون می دونن؟
وقتی در برابر آرای 24 میلیونی می ایستند و با انگلیس و آمریکا و اسرائیل و بهائی و اراذل و اوباش و قمه کش و... هماهنگ میشن، دیگه توقع رعایت هیچ قانونی از اینها نمی ره.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آل سعود
عباس صفوی
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آل اب سفیان ، مرگ بر آل سرمایه ، مرگ بر آل تزویر ، مرگ بر آل نفاق
seydali
Iran, Islamic Republic of
روحیه استکباری یعنی همین.
خدا وكيلي قوه قضائيه جرأتش رو داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهيم ديد
هم این کار محکومه هم موضوع هفتیر کشی مداح معروف م.ک ، اگه درست باشه...کلن هیچکس نباید خودش رو از بقیه بالاتر بدونه
Iran, Islamic Republic of
مدعی العموم فقط برای آن چند نفر که چاقو کشیده بودند اقدام کرد البته آنها هم کاری مذموم انجام داده بودند این مسئله احتیاج به شاکی خصوصی ندارد و دادستان می تواند با توجه به محزز بودن جرم رأساً اقدام نماید .
United Kingdom
چرا خودرو ملي سوار نميشن؟؟؟ مگه آقاي نعمت زاده نگفت كه اينهايي كه خودرو ماي رو تحريم كردن ضد انقلابن؟؟؟ پس چي شد؟؟؟ خودرو ملي رو ما بايد بخريم و خودشون...
مرد حسابی این قضیه همون فرش مسجد ه که کثیف میشه
United Kingdom
ای بابا این کشور بعضی و بچه هاشون هر کاری دلشان می خواهند انجام هیچ کس هم چیزی بهشون نمی گه این چیزی نبود
United States
برخی توهم زدن فكر ميكنن واقعا از اشراف هستن,...
علی
Iran, Islamic Republic of
استغفر اله
جسارت به ساحت مقدس روحانیت؟
شما هم منحرف شده اید؟؟؟؟؟
من در حیرتم برای چه انقلاب کردیم؟
علي
انالله و انا اليه راجعون
ali
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشید هیچ برخوردی با هیچ کس صورت نمی گیره
رامین
دمت گرم معلوم که برخورد نمیکنن
ولی اگر برخوردی بشه اونموقع معلوم میشه ما چقدر خطا کاریم
نکنه خدایی نکرده برخورد کنن
نیمــآ
وقتی مملکت رو ملک شخصی خودشون میدونند حتما مردم رو هم رعیت خودشون حساب میکنند و هفت تیر کشی روی آنها را هم حق مسلم خودشان.
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین.
United States
هرچه بگندد نمكش ميزنند< واي به روزي كه بگندد نمك
alerozo
حواست باشه فلفلو با نمک اشتباه نگیری
اولا كار چه ربطي به هاشمي دارد ثانيا ايت ا.. . هاشمي نه حجت السلام اي نادان
جدیدا آیت الله شدن؟
هاشمی هنوز حجت الاسلام است اگر رساله ای از او دیدید حتما به ملت معرفی کنید.
Iran, Islamic Republic of
الآن شما با کی درگیرید، لطفا".
United Kingdom
نادان خودتی که بدون درک مطلب نظر میدی(البته توهین میکنی)در ثانی برای تو آیت ا... هستند
میثم
خاندن هاشمی و تجاوز به حقوق مردم؟
Russian Federation
اولآنادان خودتي ابله و...

ثانيآهمونم براي استوانه زياديه.
دانا
خداوندشمارابادوستانتان محشورکند.
مجید
متاسفانه برخی خود را تافته جدا بافته دانسته و مملکت را ارث پدری خود میدانند.
اگر قانون در این مورد وارد شود هم با مظلوم نمایی و دروغ پردازی و شلوغ کاری سعی در انحراف افکار عمومی میکنند.

باید قوه قضاییه با این هفتیر کش بسیار جدی برخود کند تا مردم تصور نکنند محافظان افراد خاص حق دارند در خیابان با سلحه برای انصرف از حق خود هر اقدامی انجام دهند.
حسین
Iran, Islamic Republic of
آقا بس کنید
خودذتونم میدونید که این خانواده قدرتشون زیاده و ککشونم نمیگزه
Iran, Islamic Republic of
دست گل شون درد نکنه
Iran, Islamic Republic of
دسته گل یا دست گل یا دست ...
احسان
داداش بلک واتر رو دست کم گرفتی ها؟
ایران هم نفوذ کردن ...
(دکتر سلام100)
Iran, Islamic Republic of
این ... چه بد شانسی آورده که به پسر شهید لاجوردی زده . که ده تا امثال هاشمی هم یک تار موی این شهدا نمی شوند... حالا فکرشو بکنید یک بیچاره ای که فرزند شهید نمی بود و کاره ای نبود به این از خدا بی خبرها می زد شاید لان اثری ازش نبود ...
Iran, Islamic Republic of
هر دم ازاین باغ بری می رسد .........
خدارو هزار بار شکر نکشتنش.آخه بعید نیستا
ماشین پسر لاجوردی زده به ماشین اون بیچاره و توهین کرده به خانواده اون ماشین ب ام وی حالا شما بیچاره صاحاب بی ام و و خانواده هاشمی رو مقصر می دونید ...
دوستان جهان ای پی این فرد و پیدا کنید فکر کنم خود محافظه باشه
ظاهرا شما اونجا بودی که چنین نتیجه گیری میکنی ، پاچه خوار !
Iran, Islamic Republic of
صاحب باغ پسته ای که کشورایران افتاده توش بیچاره ست؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شبت به خیر عزیز
لیلی زن بود یا مرد؟
هان ماشین پسر لاجوردی زده به اون بعد هم خودش زنگ زده پلیس بیاد،بعد هم منتظر شده تا روش هفت تیر بکشن...
یه جوری حرفمیزنه انگار اونجا بوده...نکنه خودتی(همون محافظه؟)
زبل خان
آقاپسته زیادمیخوری بااین همه انرژی!
حمید
کم کم باید منتظر نواب صفویهایی باشبم که اینان را شکار کند.
افراط و تفریط هر دو مذموم و غلط است حمید آقا ! سعی کنید در مرد حتی دشمنانتان منصفانه برخورد کنید چه رسد به دوستان نادان و جاهل.
افکار شما عین داعش البته نوع وطنیش هست برادر
شما لطفا از آب گل آلود ماهی نگیرید . تنفر از این خاندان سرجایش محفوظ است. اما در موضوع قتل های زنجیره ای سال 77 دیدیم که یک جریان مشکوک که بارها توسط مقام معظم رهبری از تریبون نماز جمعه بعنوان عامل بیگانه معرفی شدند قصد داشتند با سواستفاده از نام "فدائیان اسلام" اهداف سیا و موساد را در این کشور پیاده کنند!؟
منتظر
شکارشون میکنیم
برخی سالهاست که خیال می کنن مالک ایرانند و از همه متوقع ترند و خجالت هم نمی کشن!!!!!!!!
دین خود را برای دنیای دیگران به هدر ندهید
ربطش کجا بود؟!
نه بابا حالا چیه گیر دادین به خانواده هاشمی عزیز
امیدوارم بر سر خانوادت بیاد
انشالله با عزیزت محشور بشی !
خانواده هاشمی عزیزتون ...
دیو کلاه قرمزی
خیلی عزیزن خییییییلی !!!!
Iran, Islamic Republic of
عزیز آل شیخ
منتظر
دوست عزیز و خانوادگی ال سعود عزیزتون!!!!!
البته عزیز تو و شیاطین هستن
خدایا کی میشه این ملت از شر این خاندان و تفکراتش خلاص بشند؟
واقعا متاسفم خیلی وقیحانه به استوانه نظام حمله میشه
سابقه مبارزاتی فردی ک ازش حرف زده شده از سن شماها بیشتره...
الحق ک اهانت به امیرکبیر انقلاب رو از حد گزرونده اید
Norway
خدا تو و اون استوانه ات را هدایت کند .
اینا معتقدند یه باغ پسته داشتند ایران افتاده توش! خوب ما مقصریم افتادیم توی باغ پسته ی اینا!!!
غلومی
ببخشید شمر هم جانباز جنگ صفین بود
زبیر هم از یاران امام علی بود مشتی.
نادم از حمایت های گذشته
عابدی 40 سال عبادت خود را در یک لحطه به باد داد.حالا با این همه مشکلاتی که این خانواده بوجود آورده اند ،کدام سابقه ؟کدام مبارزه؟ در مبارزه با نفس که مغلوب شده اند!
نواب
بله هفتیر کشی روی افراد غیر مسلح
به این میگن سابقه مبارزاتی
Russian Federation
بخواب بابا ..
Iran, Islamic Republic of
اوضاعیه دیگه
علی احمدیه
ماشین اقای لاجوردی چه بوده ؟
پرسيدن داره ؟ مگه نخوندي تو نياوران بوده معلومه كه پرايد بوده آي كيو
بالاخره ماشینی بوده که اون خانوم بتونه در مقابلش مدل ماشینش رو به رخ بکشه
Iran, Islamic Republic of
خدا امواتتو بیامرزه که ریز درآوردی و نسبتش با خاندان گفتی هر چند خود فرزند لاجوردی هم تقریبا سربسته گفته
شهروند
بعضیا ایران و تهران را با تگزاس که همه مشکلات را با پول و هفت تیر حل می کنند ،اشتباه گرفته اند !!!!
نه جانم اینجا رو با تگزاس اشتباه نگرفتن خودشونو با شازده اشتباه گرفتن!
شاکری
اقای لاجوردی شانس آوردند که پسر شهید لاجوردی اند و به رسانه دستذسی دارند و الا از این جور خواص بازی ها محدود به این مورد نیست
فقیر فقرا که نیاوران را ندیدهاند این اقازاده که خودشان هم از اشراف تشریف دارند ..
میگم اصلا مهم نیست که کی هفت تیر کشیده مهمه اینه که دو تاشون ماله نیاوران هستند
Iran, Islamic Republic of
امید که خداوند ریشه این خانواده مغرور را از سر این مملکت کوتاه کند
البته از جهت داشتن پست و مسوولیت وگرنه هرگز راضی به مرگ ایشان نیستیم
Iran, Islamic Republic of
اگه این خانم تو خیابون راه بره از هر هزار نفر یه نفرم ایشون رو نمیشناسه پس چه نیاز به محافظ اصلا مگه قراره برای تمامی اصل و نسب مسئولین محافظ و اسکورت بذارن
دارندگی و برازندگی ! بیچاره محافظ ها که باید از نوه و نتیجه حضرات هم حفاظت کنند .
اگر جوان از دسترنج خود ارتزاق کنند بهتره تا یارانه بگیره...اثرات روحی مثبت هم داره
Iran, Islamic Republic of
اونم این دولت مادرمرده ی خزانه خالی هههه
محسن
Iran, Islamic Republic of
وقتی به خاطر سه هزار میلیارد تومان اختلاس که اموال هم در نهایت به بیت المال بر می گردد طرف نهایتا اعدام می شود ولی یک مفسد دیگر در یک قلم مفاسدش معادل پنجاه هزار میلیارد تومان(14 میلیارد دلار) به کشور خسارت می زند و این تازه سوای اجرایی شدن قرارداد و هزینه سنگین تر ناشی از آن است و مفاسد فراوان دیگر و می بینیم که فقط ده سال ناقابل حبس به همراه موبایل و سکه.... خوب این اتفاقات که دیگه جای تعجب باقی نمی گذاره!
Iran, Islamic Republic of
با قطع نظر از هویت طرفین، نکته ناامید کننده دیگر در اصل داستان اینکه ؛ واقعا اگر کس دیگری غیر از فرزند شهید لاجوردی از بدنه عادی جامعه دچار چنین حادثه ای شده بود، آیا آب از آب تکان می خورد؟ بدون شک این حادثه آفرینی نشان از یک سبک زندگی می دهد که چه بسا در خلال این سبک زندگی صدها و هزاران ظلم اینچنینی سر برآورد اما آب از آب تکان نمی خورد!!!
بابا! صد رحمت به [...]!!!
وقتی تو مجلس به راحتی وزیر خارجه و معاون رئیس جمهور رو به راحتی به قتل تهدید میگنند بعدم اون نمابنده خودش رو به موش مردگی میزنه نباید انتظار امنیت در هیچ کجای مملکت داشت! !!!
ی موقع بیدار نشی
بخواب
Iran, Islamic Republic of
اون که فیلم هندی بود خودصالحی گفتندفیلم بازی کردن شماهمیشه فیلمهاراباعالم واقعی عوضی میگیری یااین مورد استثناءشده
.... چی کار به شقیقه داره...
هفت تیر میکشن تو روز روشن
اونوقت میگه فلان موش مردگی
منتظر
چون یکی تهدیدتون کرد باید از کل مردم انتقام بگیرین
تازه اونم که معلوم شد دروغ بوده
حالا برای جبران یه دروغ و کذب راه افتادین با اسلحه مردم را تهدید میکنین
فرهاد
مطمئن باشيد از اين مسائل خيلي بيشتر و در جنبه هاي مختلف در آينده تكرار ميشود. تيراندازي ، هفت تير كشي، سر بريدن در ايستگاه مترو و امثالهم. قطعاً تكرار خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد
Iran, Islamic Republic of
مریم سالاری نمونه بارز مردم سالاری است !!!!
Iran, Islamic Republic of
خودش کجاست!
پیشانی و نوک پیکان انقلاب اسلامی به رهبری خمینی کبیر که توسط سردار معظم اسلام و رهبر فرزانه مان حضرت آیت الله خامنه ای ادامه هم پیدا کرده است عدالت موجود در بطن قوانین اساسی و اجرایی کشور است در کشوری که بخاطر توهین به دختر مجرم و بی ادب ا.ه.ر چند ماه برایش مثلا هتاک زندانی تعیین میکنند باید و تاکید میکنم که باید دامن این انقلاب از این تهمت که بی عدالتی است منزه بماند و تنها راه آن بررسی دقیق موضوع است و خارج از اینکه طرف مقابل فرزند شهید سید اسدالله لاجوردی است و یا یک فرد عادی باید یک حکم در خور عدل جمهوری اسلامی تعیین و اجرا شود این چه عدالتی است م.ه میدزدد برایش دعای رفع بلا در سفر میخوانند و حکم محاکم قضایی کشور را پدرسوخته بازی میخوانند و عروس این خانواده به ملت ایران توهین میکند برایش محافظ هفت تیر کش میاورند و .... واقعا خجالت دارد...
Azerbaijan
بزک نمیر بهار میاد.. کمبزه با خیار میاد
درود بر هاشمی عزیز.
با این داستان سرایی وزحمت فراوانی که برای تخریب هاشمی می کشید.راه به جایی نمی برید.
تا خدا نخواهد کسی ذلیل نمی شود.باند مصباح واحمدی نژاد 8سال تمام وقت خود را برای تخریب هاشمی صرف کردند.
الان اسمی از انها نیست.
عکس پیرهن پاره اشو برو تو صفحه ی اینستاگرامش ببین...مستنده داستان نیست...
اگه نمی خوای بگی ساختگیه
Iran, Islamic Republic of
زنده با د صد در صد موافقم
ناشناس
این وضعیت برای بنده هم اتفاق افتاد و فردی که معلوم نبود نیروی انتظامی یا نیروی امنیتی بود جلوی من پیچید و جلوتر جلوی ماشین من مرا متوقف و قصد داشت جلوی همسر و فرزندانم با من درگیر شود ولی با فریاد اعلام کرد می برمت زندانت می کنم و چند فحش رکیک جلوی خانواده نثار کرد و شانس با ما یاری کرد و صحنه را ترک کرد. متاسفانه برخی نیز از موقعیت های ویژه سو استفاده نموده و لازم است در این رابطه پیشگیری شود و با چنین افرادی بصورت جدی برخورد شود تا مانع تکرار این حوادث گردد موجب و وهم نظام نگردد
خدایا این ملت را نجات بده
این خانواده و امثالهم هنوز از افشا گری های احمدی نژاد ناراحت و آشفته هستند.
برداشت من هم از خوندن سایت شما دروغگویی، بی مسئولیتی و جناح بازی است! کمتر چرت و پرت بنویسید
تو آزادی هر برداشتی میخوای بکنی
اصلا بیا با صد تا آی پی به خودت مثبت هم بده...
ولی توصیه من اینه که بری انتخاب بخونی التهاب روده ات هم کمتر میشه
تنهایی به این برداشت رسیدی یا قبلش بهت انعام دادند و همفکری نمودند؟!
برداشت من هم از تو یه میرزابنویس مواجب بگیر از خاندان باغ پسته ای است
صفا
Iran, Islamic Republic of
..این موضوع باید در مراجع قانونی پیگیری شود مخصوصا آن محافظ هفت تیر کش باید مجازات سنگینی شود و خدای ناکرده فردی بیگناه ضرب و شتم یا کشته شود
Jafari
حتما رفته بودن ساندويچ بخورند
.. بازهم دسته گل به آب داده است !!
Iran, Islamic Republic of
میشه لطفا بفرمایید چرا بین تمام خبر گذاری ها و سایت های فقط جناب جهان این موضوع را اطلاع دارن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حسین
Ghana
به خانواده ( به تمام اقوام و ایل تبار ) توصیه می شود ماشینهایشان خودرا با علامت مخصوص که نشان دهنده آن ایل تبار هست نصب کنند تا ملت ایران بدانند هر وقت تشریف فرما می شوند یا تصادفی رخ می دهد ، مردم دستها روی سینه و سرها پائین تا به خانواده هاشمی توهین نشود و اگر امکان دارد مردم جلوی پائین اینها بخوابند تا از روی مردم رد شوند .
Iran, Islamic Republic of
خداوند ريشه ي اين خاندان را بركند اما اگر اين طرف اين ماجرا فرزند يك شخص سرشناس نبود، جرآت مي كرد كه ماجرا را رسانه اي كند؟؟؟ اين هم قابل تأمل است . يعني آنها از جايگاه پدرشان مايه مي گذارند و سيداحسان لاجوردي هم از پدرش!! پس تكليف افراد عادي كه چه بسا از اين برخوردها زياد ديده اند و دم بر نياورده اند، چيست؟؟!!
اسی
چقدر بعضی ها بدبختند که عقلشان روی چشمشان است
Iran, Islamic Republic of
فرار خانم جوان بي ام و سوار؟معلومه خبرت كشكه اين قد پول داشته كه فرار نكنه اون اقا دهاتي بوده
آره راست میگه باغ پسته...
تمام نیاوران همه مال ایناس یه ماشین که چیزی نیست
Iran, Islamic Republic of
وقتی یه عده حس کنند تافته جدا بافته هستند همین میشه دیگه...
Iran, Islamic Republic of
بزک نمیر بهارمیاد کمبوزه با خیار میاد
اگه برخورد جدی کردند معلوم میشه که چقدر امنیت روانی داریم
حالا اگه ایشون فرزند شهید لاجوردی نبودند شاید این خبر هم اینجوری صدا نی کرد واز کجا معلوم در جاهای دیگه این کارا نشده
این بی عدالتی کاملا مشهود است و باید محافظ مذکور بخاطر هفت تیر کشی و ضرب و جرح آقای لاجوردی(یا هرکس دیگری که ممکن بود این اتفاق برای او بیافتد) محاکمه شود. همچنین همسر یاسر هاشمی هم برای فحاشی باید محاکمه شود.
منتظر اجرای عدالت هستیم
هیچکس
اینطور که شما میگین همه مردم باید دادگاهی بشن . با همین وضعیت هم دادگاهها وقت ندارن
ضمنا با دربون یک اداره آشنا باشی کارت راه میفته چه برسه که عروس ریس جمهور باشی
چطوری هر تازه به دوران رسیده ای را ایت الله میگید و شخصیت بزرگوار انقلاب را حجت الاسلام می نامید.....اخه تا کی بر تفرقه می کوبید دلواپسان افراطی
ایشون چجوری ایت الله شدند؟! مدارکی دارید اعلام کنید خوب!
این خانواده [...] را خود ملت بزرگ کردند وتاوانش را هم باید بدهند . والسلام .
م ث
یعنی توتال، کرسنت ، دانشگا آزاد و غیره هیچ کاره اند
صالحی
این ها همه فرع ماجراست . اصل ماجرا را بچسبید.
ممنون که شفاف اطلاع رسانی نمودید .
محمد
Iran, Islamic Republic of
ای خدا کی سایه سنگین این خانواده از سر مردم ما کم می شه؟
منزل من حوالی بیت رهبری در میدان پاستور و 12 فروردینه.وقتی میبینم فرزندان رهبر انقلاب با پراید تردد میکنن و به اون سادگی آمد ورفت دارند به داشتن همچین رهبری افتخار کرده وخدارو شکر میکنم اما وقتی حرکات ،نامردی ها و ناجوانمردی های این خانواده هاشمی رو میبینم واقعا متنفر میشم از این خانواده
هرچی بر سر ملت ما میاد ریشه در این خانواده داره چه مستقیم وچه غیر مستقیم
اسی
عزیز چشمنت را باز کن و بعد حرف بزن
رامــــــــــــــــــــــــین
Iran, Islamic Republic of
فرازی از حقوق ملت در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران:
اصل نوزدهم
مردم ایران از هر قوم و قبیله که باشند از حقوق مساوی برخوردارند و رنگ ، نژاد ، زبان و مانند این ها سبب امتیاز نخواهد بود.
اصل بیستم
همه افراد ملت اعم از زن و مرد یکسان در حمایت قانون قرار دارند و از همه حقوق انسانی ، سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی با رعایت موازین اسلام برخوردارند.
نگاهی به منشور حکومت جمهوری اسلامی ایران بیانگر آن است که شهروند درجه 1 یا درجه 2 و غیره نداریم و در این مورد هم محافظ ایشان حتی محافظ رسمی باشند باز هم مسوولیت کیفری میتونند داشته باشند خواه به جرم توهین(ماده608قانون مجازات اسلامی) یا جرم تهدید(ماده669 قانون مجازات اسلامی).
محسن غ
لعنت خدا و ملائکه او بر کسانی که با لگدمال خون شهدا ، خود را بالا کشیده اند
Spain
واقعا مقايسه اين چنين اعمالي با اعمالي كه خانواده پهلوي در رژيم گذشته انجام مي دادند زياد بي راه و دور از انصاف نيست.
اونا غلط بکنن بدبختا
سلسله ای شدن برای خودشونا
محمد
Iran, Islamic Republic of
هردم از این باغ بری می رسد.
یه روز فتنه
یه روز خاطره
یه روز بریزید تو خیابونا
یه روز هفت تیر کشی
.
.
وای به حال فردا!
فکر کنم گربه های خونه اینا وتسه خودشون محافظ داشته باشند

والله جای فرزند شهید عزیز لاجوردی بودم تا پدر این محافظ رو درمی اوردم کوتاه نمیومدم
به نظر شما چه اتفاقی حادث شده که این خانم با پسر لاجوردی تصادف میکنه؟
ایا واقعا تصادف با اقازاده اقای لاجوردی را شما اتفاقی میدونید؟
این همه خودرو در خیابان در حال تردد بوده,چرا یه دفعه این تصادف کنندگان از دو خانواده سرشناس در میایند؟
به نظر باید دستگاههای امنیتی و انتظامی ورود پیداکنند تا معلوم بشه چرا هفت تیر کشی شده؟
این حادثه بیشتر از یک تصادف عادی قابل تامل هست.
یکتا
Iran, Islamic Republic of
فواره گر بلند شود سرنگون شود.
بالاخره صبر خدا و امت خداجو هم حدی دارد. وقتش دارد می رسد.
باید دادگاهی بشه
حسن
از مراجع قضايي انتظار مي رود نسبت به موضوع ورود كرده و نشان دهد كه مملكت قانون دارد و زمان زر و زور گذشته و اين مملكت متعلق به آحاد مردم است و نه يك عده خود خواه و خودسر
Romania
جهان فک کن منم واسه خودم محافظ اجیر کنم
یه تفنگ هم بدم دستش

جهان اصلا فک کن همه ملت ایران محافظ داشته باشند
وهمشون هم تفنگ داشته باشند
چه شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باید با این زن واون مردک برخورد شود
قوه قضائیه ما منتظریم حکم اینها جاری شود
اراکی
اگر محافظ رسمی بوده باید از نیروهای سپاه و یا نیروی انتظامی باشد که در اینصورت مسئولین این نهادها باید این فرد را بازخواست کنند . و اگر محافظ شخصی بوده چرا اسلحه حمل میکرده ؟ واین جرم است و باید حتما موضوع رسیدگی شود .
اسی
میبری ومیدوزی
Iran, Islamic Republic of
جوش نکن شیرت خشک میشه .
میلیون ها لایک
مهدی
Romania
اگریکی ازافراد معمولی جامعه به ازمابهتران میگفت ..بالای چشمت ابرو الان .بیستاشاکی.ومدعی العموم داشت که بیچارش میکردند.قانون مال مردم عادی است هرچه عادیتر قانونش محکمتر.
جانباز
دلمون خوش بود که با انقلابی با صبغه اسلامی (که در پایش خون دادم ) دیگر شاهد رفتارهای مستکبرانه صاحبان قدرت نخواهیم بود !!!!
یعنی انقلاب اسلامی هم قادر به مهار مظاهر استکباری نیست خدا رحم کند..
Romania
تا مردم به میدون نیان همینه
Romania
البته یه سؤالی برام پیش اومد راننده خود مریم سالاری بوده یا کسی دیگه
Iran, Islamic Republic of
احسان عزیز. ازت خواهش میکنم برای مردم کشورت موضوع روپیگیری کن
نهايتا بايد با منطق خودشون حرف بزنيم يعني اگه شكايت نتيجه نداد بريزيم تو خيابون...
حالا فرض کنیم به جای آقای لاجوردی یه آدم عادی بود ...!!!

کسی به اینستاگرام من نگاه میکنه !!!!!!

به این میگن عدالت اجتماعی!!!
Iran, Islamic Republic of
روحيه بوق يعني همين!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر اینارو در میدان آزادی دار بزنن شاید کمی دل مرطم خنک شود
Iran, Islamic Republic of
آب یخ بخور . آب زرشک بهتره .
اسی
هرچه قدر به این خانواده حمله کنید نزد مردم محبوب تر میشوند چون این مردم است که قضاوت میکنند
United States
تا کی باید تحمل کنیم این رفتارهای زشت و کریح رو ؟؟!!!!!!واقعا باید تاسف خورد.از اقازادها و خانم زادها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رامین
United States
جلوی رفتار های قلدرمآبانه این خاندان رو خیلی وقت پیش باید گرفته میشد تا الان شاهد چنین رفتارهایی نبودیم
خانواده هاشمی شورشو در آوردند
فرهاد
اینقدر که به ماشین بی ام دبیلیو اشاره شده حداقل یکبار هم نوع ماشین فرزند شهید لاجوردی بیان میشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امیر عباس
United States
این نوع رفتار بر میگردد به ایده لوژی فرد بایدها ونبایدها در این فامیل باج خواهی و زور گویی است الان شما به ان خانم ع م بگوید چرا اینکار را کرد شروع به فحاشی خواهد کرد کسی که در مقابل حکم رسمی دادگاه انرا پدر سوخته بازی تلقی می کند می ایستد تا جوانکی که ماشین قراضه اش به ماشین چند صد میلیونی عروسش خورده باعث معطلی او شود و پلیس به محل بیاید برو بابا ما از این باجها نداده ایم ما قبل از شمارش ارای برنده را اعلام می کنیم و اگر تمکین نکردند مردم به خیابان می ریزیم ما صاحب این کشوریم میگی نه امشب حاج اقا خواب میبیند و فردا خاطر تعریف میکنه خدایی خیلی اعتماد بنفس داره خودش هم باور نمی کنه که موضوع غیر واقعی است
Iran, Islamic Republic of
از قدیم گفتند که این خانواده یه باغ کوچیکی داشتند که از قضای روزگار ایران افتاده توش
باید برای کمک به قوه قضاییه در خصوص پیگیری جدی این موضوع در فضای مجازی و محافل خبری یک انتظار همگانی در این خصوص ایجاد کرد .
واقعا باید برای معضل خاندان هاشمی فکری بشه
سیاوش
اینا رو همه گفتین
اصلا شکایت میخاد؟؟؟ مگه تا از یه خیابون یا چراغ قرمز رد میشیم و پلیس نیست قبضش برامون نمیاد ماشالله تو بن بستامون هم دوربین مدار بسته هست پس راهنمایی و رانندگی کجای ماجراست؟؟؟؟
متاسفم کاش شکایت کنع البته اگه قبلش دهنش و یه جورایی نبندن
فاطمه
این هفت تیر کش محافظ خانم عفت مرعشی (همسر رفسنجانی) بوده ..........
امیدواریم این بار همانند پارچین (بازدید تشریفاتی!!!) اقدام به مصاحبه تشریفاتی با دانشمندان نشود. خدایا چرا برخی از مسئولین اینقدر بی بصیرت شده اند
حتما حواسش نبوده داشته ساندویچ میخورده که زده به ماشین آقای لاجوردی اون آقا هم برای اینکه خانم آسوده ساندویچشونو بخورن با اسلحه ازش مراقبت میکرده که آقای لاجوردی ایجاد مزاحمت نکنن همین
رضا
حتما عروس از اوين داشته بر مي گشته و رفته بود يواشكي سكه به مهدي جان برساند كه به علت حواس پرتي تصادف كرده است!؟
Iran, Islamic Republic of
یاد ی بنده خدایی افتادم که میگن مداحه
يك عده از جوانان ما در عراق و سوريه و يمن لبنان شهيد ميشن و اينها اين طوري به خون شهدا دهان كجي ميكنند
اسی
نمیدانم چرا بعضی با خانواده هاشمی مشکل دارند اگر فرزندش تخلف کرده چرا زوم میکنند به هاشمی رفسنجانی . از انطرف هم از نام شهید مایه میگذارند از کجا معلوم فرزند شهید مثل پدرش باشد کنی انصاف را رعایت کنید یادتان باشد اقای هاشمی در نزد مردم از همه مسئولان نظام محترمتر است دیدید که چطوری در انتخابات از هاشمی استقبال کردند مردم از او به عنوان فرشته نجات یادکردند با انکه او را رد کردند اما مردم از کسی حمایت کردند که رفسنجانی به نظر کرده بود . بهتره وجدان و عدالت را در نوشتن مطالب رعایت کنید
بسمه تعالی
با سلام مایه تاسف است که از یک تصادف رانندگی نیز استفاده سیاسی می کنید واقعا خجالت نمی کشید ؟ بروید استغفار کنید شما اگر پول وثروت اینها راد اشتید خدا را بندگی می کردید؟
ایران زمین
متاسفانه ما آدمهای نمک نشناسی هستیم اولا به خود شخص هاشمی چه ربطی داره دوم اینکه این اخبار فقط جنبه سیاسی داره که بعضی ها بهش دامن میزنن که هاشمی رو خراب کنن ولی بزار اینو به اونایی که میخوان هاشمی رو خراب کنن بگم هاشمی اونقدر خاطر خواه تو این مملکت داره که حاضرن جون براش بدن پس زور زیادی نزنید
hftn
همش دروغه انقدر مطلب کم دارید که این چرت پرتهارو نوشتید