شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱۷
۱۶
حسن شمشادی در صفحه اینستاگرام خود تشریح کرد؛

چرا این‌ روزها اخبار زیادی از شهادت مدافعان‌ حرم‌ می رسد؟/ تشریح عملیات"انتقام سخت"در سوریه

دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 451988
برنامه ريزي و طراحي اين عمليات و تجهيز نيروي انساني و جابجايي و اموزش اونها، نزديك به پنج ماه طول كشيده و يك هفته اي هست كه اين عمليات مهم كه از بزرگترين عمليات نظامي ارتش سوريه و نيروهاي مقاومت در اين كشوره،آغاز شده .
چرا این‌ روزها اخبار زیادی از شهادت مدافعان‌ حرم‌ می رسد؟/ تشریح عملیات"انتقام سخت"در سوریه
گروه بین الملل "جهان نيوز" ـ  با توجه به اتفاقات اخیر در سوریه و اخبار زیادی که این روزها از شهادت مدافعان حرم به گوش می رسد، حسن شمشادی خبرنگار صداوسیما که سابقه حضور در سوریه را نیز داشته، در جدیدترین پستی که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد، و شرایط فعلی این کشور را اینگونه تشریح نمود:
"در پاسخ به سوالات شما در خصوص علت افزايش شمار شهداي ايراني و غير ايراني در نبرد سوريه در چند روز اخير بايد عرض كنم . همونطوري كه قبلا گفتم، نبرد سختي اين روزها در حومه شمالي و جنوبي و جنوب غرب حلب و نيز شمال استان لاذقيه در جريانه، عملياتي است به نام " انتقام سخت".


برنامه ريزي و طراحي اين عمليات و تجهيز نيروي انساني و جابجايي و اموزش اونها، نزديك به پنج ماه طول كشيده و يك هفته اي هست كه اين عمليات مهم كه از بزرگترين عمليات نظامي ارتش سوريه و نيروهاي مقاومت در اين كشوره،آغاز شده . تاكنون ١٦٠ كيلومتر مربع از مناطق جنوب و جنوب غرب حلب كه سالهاست در دست تروريست هاي تكفيري بوده، و دستكم ١٤ روستا و شهرك اين منطقه هم، از دست تروريست ها، باز پس گرفته شده. دستكم ٥٠٠ تروريست داعشي و غير داعشي در اين مناطق و شمال لاذقيه به هلاكت رسيدند. نبرد بسيار سختي است و هدف نهايي اون علاوه بر پاكسازي حومه حلب، نزديك شدن به دو شهر فوعه و كفريا است ، جايي كه ماههاست ٣٠ هزار شيعه در محاصره كامل داعشي هايي هستند كه قسم خوردند، به محض ورود به اين دو شهر، همه رو قتل عام مي كنند .

هموطنان ارجمندم
جوانان و سرداران و پاسداران ايراني، كه به حكم وظيفه " مستشاري" در سوريه هستند، و تعدادشون هم به درخواست طرف سوري، نظر مسولان و شرايط حساس سوريه و منطقه در اين كشور، افزايش يافته ، نقش مهم و تعيين كننده اي در "مستشاري #عملياتي " اين نبرد دارند. اين حضور پررنگ تر، در نبرد سخت با تروريست ها، كه تا بن دندان مسلح هستند و هر روز بيشتر از قبل از تركيه و عربستان و قطر و امريكا، تجهيز و حمايت مي شن، طبيعتا، باعث احتمال بالا رفتن شمار شهداء، و مجروحان ميشه و اين مساله مهم ترين علت افزايش شمار شهداي عزيز در سوريه است. به شرط حيات، در روزهاي اينده از اين عمليات و جزييات و فتوحات مدافعان حرم، بيشتر خدمتتان عرض خواهم كرد.
ان شالله"


تصویر پست اینستاگرام شمشادی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پارس
Iran, Islamic Republic of
من بسیجی هستم چه طور میتونم بروم سوریه لطفا راهنمایی کنید.
میری به یکی از گردان های سپاه اونجا راهنماییت میکنن
پارس
Iran, Islamic Republic of
گفتند نمیتونی فقط بازنشسته ها و مستشار میفرستیم
سیروس
من هم مدتی است که تلاش می کنم به صف مدافغان حرم بپیوندم اما تاکنون موفق نشده ام.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
چه بر سر مردمان ما می آورد این جهل ابدی خاورمیانه که جنگ و خونشو مردمانش پرداخت می کند سودشو استکبار
مهدی
Iran, Islamic Republic of
حضرت زینب نگهدارتون باشه
United States
کی گفته زیاده. حاضریم همه کشورو فدای بشار کنیم
مهدی
Iran, Islamic Republic of
متاسفام که با امثال شما شدیم هفتادو چن میلیون ....
پارس
Iran, Islamic Republic of
شرمند مهدی جان من هم بهت منفی دادم ببخشید دستم رد شد
سرور
Romania
همه را کاری ندارم.اما وجودم فدای حضرت زینب سلام الله علیها . لعنت خدا و رسول اکرام بر حرامیان داعش و حامیان آنها.
خدایا ما را هم به صف مجاهدین در راهت برسان
Iran, Islamic Republic of
یعنی میشه تا اربعین نیومده شهید مدافع حرم بشم خدا.....
شریف
اینجاست که معلوم می شود چگونه ملت ایران سالها مقابل استکبار جهانی ایستاده است. درود خدا بر ملت شریف ایران و شهدای گرانقدرشان. درود خدا بر دلاورمردان مدافع حرم و شیرزنانی که این جوانان را در دامان پاک خود پرورش داده اند.
به امید پیروزی
سید
آفرین به این غیرت؛خدا یاریشان کند
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت
خدايا كمك كن از خائنين به خون شهدا نباشيم.