پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۸
عقب‌نشینی وزارت علوم در پرونده بورسیه‌ها

تحصن دانشجویان بورسیه نتیجه داد/ احتمال وقت کشی؟!

صدیقی یک ماه مهلت خواست
دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 450800
صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در جلسه روز گذشته با دانشجویان بورسیه، برای بر طرف شدن مشکلات تحصیلی این دانشجویان از آنان یک ماه مهلت خواسته است.
تحصن دانشجویان بورسیه نتیجه داد/ احتمال وقت کشی؟!
به گزارش جهان، یکی از دانشجویان بورسیه در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جلسه شب گذشته دانشجویان بورسیه تجمع‌کننده در سازمان امور دانشجویان، اظهار داشت: جلسه این دانشجویان با مسئولان سازمان امور دانشجویان در فضایی ملتهب و پرتنش برگزار شد.

وی افزود: صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان اذعان داشت که هنوز مشکلات زیادی درباره پرونده بورسیه‌ها باقی مانده و برای برطرف شدن این مشکلات از دانشجویان مهلت خواست.

این دانشجوی بورسیه گفت: قرار شد مسئولان سازمان امور دانشجویان در فرصتی یک ماهه مشکلات ادامه تحصیل این دانشجویان را برطرف کنند و به گفته صدیقی تا یک ماه آینده دیگر پرونده‌ای با عنوان بورسیه‌ها روی میز وی باقی نخواهند ماند.

به گزارش جهان، با توجه به روند اقدامات وزارت علوم در خصوص بورسیه بعید است، مشکل آنان به دست همان وزارت علومی حل شود که خود مشکل ساز بوده است و این فرصت یک ماهه نیز شاید صرفا اتمام حجت بورسیه با وزارت علوم باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *