پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۵
۳
یکی از دانشجویان بورسیه مطرح کرد

حق مدیریت دوماهه یک مسؤول معادل شهریه 4 سال یک دانشجوی بورسیه!

سه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 438149
یکی از دانشجویان بورسیه با اشاره به حق مدیریت 37 میلیونی یکی از مسئولان وزارت علوم برای 2 ماه کار گفت: حق مدیریت دوماهه این مسئول معادل شهریه 4 سال تحصیل یک دانشجوی دکترای بورسیه است.
حق مدیریت دوماهه یک مسؤول معادل شهریه 4 سال یک دانشجوی بورسیه!
به گزارش جهان، یکی از دانشجویان بورسیه در گفت‌وگو با فارس درباره رسوایی جدید حق مدیریت چند ده میلیونی یکی از مسئولان وزارت علوم در دوماه از آغاز مسئولیت و برگزاری جلسه تجملاتی و اشرافی بی سابقه در هتل دیزین از طرف هیات مرکزی جذب، با اشاره به ادعاهای مسئولین وزارت علوم درباره حساسیت نسبت به پول‌هایی که باید بابت مخارج دانشجویان قانونی بورسیه هزینه شود، گفت: حق مدیریت دوماهه این مسئول وزارت علوم معادل شهریه 4 سال تحصیل یک دانشجوی دکترای بورسیه است. سوال ما این است که نهادهای نظارتی از جمله دیوان محاسبات پس از گذشت حدود دوسال از این پرداختی محیرالعقول چرا هیچ واکنشی نشان نداده اند؟
 
این دانشجوی بورسیه ادامه داد: این مساله را در کنار فرمایش مقام معظم رهبری درباره غیراخلاقی بودن اعمال فتنه گران مدعی اخلاق باید گذاشت و باید گفت شما که مدعی دغدغه هزینه کردهای بورسیه های مظلوم هستید حداقل خود به این ادعای خود پایبند باشید. توبه فرمایان خود توبه کمتر می‌کنند!

این دانشجوی نخبه با اشاره به برگزاری جلسه مسئولین مربوط به جذب اعضای هیات علمی در هتل دیزین پرسید اولا واقعا نمی دانیم نقش خانواده های مدعوین در این جلسات چیست، ثانیا هزینه این جلسات برابر با هزینه چند نفر از دانشجویان مظلوم بورسیه ای است که از طرف بانیان این گونه جلسات اشرافی از حقوق خود محروم شده اند.

این دانشجوی بورسیه با اشاره به وجود نهادهای نظارتی مختلف در کشور این سوال را مطرح کرد که اساسا در این مقطع که همگان بر حسابرسی دقیق بیت المال تاکید دارند چرا دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور عکس العمل مناسب نشان نداده اند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهم نیست این کار غربی ها است
س
Iran, Islamic Republic of
راست گفته من دیدم پاداشهای ۱۰میلیونی در وزارت نفت را و این هم یک نمونه
بخور بخوره دیگه
یه برنامه تو تلویزیون بود که مسابقه خوردن نون خامه ای بود شعار و تشویق برنامه هم این بود
بخور بخور یالا بخور هی هی
الان هم باید تشویق کنیم و بگیم
بخور بخور یالا بخور